مجله توسعه و آموزش پزشکی
جمعه 7 آذر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیئت تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
بانک ها و نمایه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای دریافت کد ارکید
فرم های مرتبط
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
اصول بررسی مقالات
فرایند پیش داوری مقالات
فرایند داوری مقالات
تعارض منافع
حقوق معنوی
چک لیست نهایی
اصلاحیه مقاله
باز پس گیری مقاله
انصراف از چاپ
برای داوران
راهنمای داوران
قوانین هوش مصنوعی برای داوران
ثبت نام و اشتراک
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
هزینه بررسی و چاپ
سیاست های مجله
سیاست های اخلاقی
مشارکت نویسندگان
رضایت آگاهانه
سرقت ادبی
شکایات
درخواست تجدیدنظر
سیاست مجله برای هوش مصنوعی
سیاست بایگانی
سیاست اشتراک گذاشتن داده ها
سیاست تبلیغاتی
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی در مورد مشکلات آموزش بالینی و راهکارهای حل آنها در دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد
(42059 مشاهده)
مقایسه دانشجویان موفق و نا موفق از نظر شیوه های مطالعه
(39915 مشاهده)
وضعیت آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی
(38686 مشاهده)
ارزیابی نحوه یادگیری مهارتهای بالینی و موانع آن از دیدگاه فارغ التحصیلان مامایی
(38140 مشاهده)
روند اجرای پایان نامه های تحصیلی پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
(38128 مشاهده)
بررسی دیدگاه اساتید بالینی و دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی شهید صدوقی یزد در مورد وضعیت آموزش بالینی طی سالهای 1390 ـ 1388
(38023 مشاهده)
مشکلات آموزش بالینی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قم سال 1387
(36589 مشاهده)
بررسی میزان رعایت قواعد تهیه سؤالات چند گزینه ای درسؤالات پایان ترم اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد
(35950 مشاهده)
بررسی عوامل مؤثر بر مشروط شدن دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
(35882 مشاهده)
نحوه ارزشیابی دانشجویان توسط اعضاء هیأت علمی و کادر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سال87-86
(35846 مشاهده)
بررسی ضریب همبستگی نمرات ترمیمی نظری و عملی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد طی سالهای 1391-1370
(35741 مشاهده)
دیدگاه مربیان شاغل درمراکز بهداشتی درمانی درزمینه مشکلات کارآموزی دانشجویان دانشکده بهداشت
(34798 مشاهده)
بررسی رابطه گرایش به تفکر انتقادی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان پرستاری و مامایی مشهد و نقش آن در موفقیت تحصیلی
(33004 مشاهده)
ارزیابی پایان نامه های تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد
(32986 مشاهده)
تبیین تجارب پرستاران از بستر آموزش مداوم پرستاری: یک مطالعه کیفی
(32863 مشاهده)
مقایسه رضایتمندی دانشجویان پرستاری از دو روش ارزشیابی عملی با ساختار عینی و سنتی در دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان سال 1390
(32325 مشاهده)
بررسی وضعیت افسردگی در بین دانشجویان دانشکده های بهداشت و پرستاری و مامایی
(31999 مشاهده)
رابطه ارزشیابی کلاسی ادراک شده تبحری محور و عملکردی محور با خود راهبری در یادگیری دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
(31834 مشاهده)
ارزیابی روشهای آموزشی دو جانبه و تکلیف محور نسبت به شیوه سخنرانی یکسویه و مرسوم
(31163 مشاهده)
مقایسه عزت نفس، منبع کنترل و رابطه آنها با وضعیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1390
(31042 مشاهده)
دیدگاه اساتید و دانشجویان پزشکی در خصوص اثرات بالقوه سیستم یادگیری به کمک همتایان (PAL) در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
(30710 مشاهده)
ارتباط خودکارآمدی و انگیزه تحصیلی در بین گروهی از دانشجویان علوم پزشکی
(30614 مشاهده)
بررسی دیدگاه دانشجویان علوم پایه رشته های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در مورد اولویت های ارزشیابی اساتید
(30285 مشاهده)
تعیین اهمیت گویههای موجود در پرسشنامه ارزشیابی نحوه تدریس نظری استاد از نظر دانشجویان دانشکده بهداشت در سال تحصیلی 1390-1389
(30185 مشاهده)
بررسی شاخص حفظ استعداد درخشان اعلام شده توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بین دانشجویان مقطع علوم پایه رشته های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
(29966 مشاهده)
... آمار بیشتر
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
آموزش مجازی: مزایا و محدودیتها
(26576 دریافت)
مقایسه تأثیر روش تدریس مشارکتی مبتنی بر بحث گروهی و روش تدریس توضیحی مبتنی بر کنترل مستقیم، در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مراکز پیش دانشگاهی
(12566 دریافت)
مقایسه عزت نفس، منبع کنترل و رابطه آنها با وضعیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1390
(11515 دریافت)
بررسی انگیزه تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
(9271 دریافت)
ارتباط خودکارآمدی و انگیزه تحصیلی در بین گروهی از دانشجویان علوم پزشکی
(8832 دریافت)
بررسی نیازهای آموزش مداوم پرستاران بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی شهر یزد با استفاده ازتکنیک دلفی
(7611 دریافت)
بررسی اثربخشی عملکرد سوپروایزران آموزشی از دیدگاه مدیران پرستاری و پرستاران بالینی
(7459 دریافت)
بررسی رابطه گرایش به تفکر انتقادی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان پرستاری و مامایی مشهد و نقش آن در موفقیت تحصیلی
(7304 دریافت)
مدیریت کلاس درس برای آموزش دانشجویان بی انگیزه
(7165 دریافت)
ارزیابی روشهای آموزشی دو جانبه و تکلیف محور نسبت به شیوه سخنرانی یکسویه و مرسوم
(7157 دریافت)
ساختار عاملی و اعتباریابی نسخه فارسی پرسشنامه خودنظم دهی در بین دانشجویان پزشکی
(6979 دریافت)
نقش محیط آموزشی- پژوهشی و عوامل اجتماعی دانشگاه در خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
(6950 دریافت)
بررسی دیدگاه اساتید بالینی و دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی شهید صدوقی یزد در مورد وضعیت آموزش بالینی طی سالهای 1390 ـ 1388
(6916 دریافت)
تدوین الگوی طراحی آموزشی دوره های برخط آزاد انبوه مبتنی بر نظریه یادگیری ارتباط گرایی
(6533 دریافت)
درک دانشجویان پرستاری از کیفیت آموزش تئوری و بالینی :یک مطالعه کیفی
(6464 دریافت)
تجارب آموزش بالینی دانشجویان فارغالتحصیل مامایی: یک مطالعه پدیدار شناسی
(6343 دریافت)
تعیین اهمیت گویههای موجود در پرسشنامه ارزشیابی نحوه تدریس نظری استاد از نظر دانشجویان دانشکده بهداشت در سال تحصیلی 1390-1389
(6196 دریافت)
دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه شهید صدوقی در مورد تغییر سرفصلهای درس فیزیک پزشکی
(5912 دریافت)
مقایسه رضایتمندی دانشجویان پرستاری از دو روش ارزشیابی عملی با ساختار عینی و سنتی در دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان سال 1390
(5831 دریافت)
بررسی نیازهای آموزشی در برنامه ریزی درسی کارشناسی ارشد بهداشت باروری در ایران: مطالعهای به روش دلفی
(5714 دریافت)
بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یزد نسبت به بکارگیری آموزش الکترونیکی در تدریس بیوشیمی بالینی
(5641 دریافت)
نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یزد در خصوص نقش پاورپوینت در آموزش
(5548 دریافت)
تبیین تجارب پرستاران از بستر آموزش مداوم پرستاری: یک مطالعه کیفی
(5510 دریافت)
بررسی میزان رضایتمندی مشمولین آموزش مداوم از برنامههای آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان سال1390
(5480 دریافت)
تأثیر آموزش به روش کارایی تیمی بر تفکر انتقادی، اعتماد به نفس و میزان یادگیری دانشجویان پرستاری
(5451 دریافت)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشترین بازدید را داشتهاند
راهنمای نویسندگان مقاله
(
24564 بازدید
)
فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد
(
17635 بازدید
)
فرم های ضمیمه
(
14611 بازدید
)
تماس با دفتر مجله
(
14547 بازدید
)
فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد
(
13460 بازدید
)
کسب رتبه برتر مجله در دانشگاه علوم پزشکی یزد
(
13402 بازدید
)
اعضای هیئت تحریریه فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد
(
13072 بازدید
)
پایگاه های نمایه کننده
(
5931 بازدید
)
خوش آمدید
(
4406 بازدید
)
فرایند داوری مقالات
(
3789 بازدید
)
بررسی مقالات
(
3770 بازدید
)
چک لیست نهایی
(
3770 بازدید
)
تعارض منافع
(
3725 بازدید
)
حقوق معنوی
(
3498 بازدید
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شدهاند
کسب رتبه برتر مجله در دانشگاه علوم پزشکی یزد
(
144 ارسال
)
راهنمای نویسندگان مقاله
(
105 ارسال
)
فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد
(
102 ارسال
)
فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد
(
99 ارسال
)
اعضای هیئت تحریریه فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد
(
97 ارسال
)
تماس با دفتر مجله
(
96 ارسال
)
خوش آمدید
(
93 ارسال
)
فرم های ضمیمه
(
87 ارسال
)
خوش آمدید
(
83 ارسال
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر چاپ شدهاند
راهنمای نویسندگان مقاله
(
2846 چاپ
)
اعضای هیئت تحریریه فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد
(
2478 چاپ
)
تماس با دفتر مجله
(
2441 چاپ
)
فرم های ضمیمه
(
2427 چاپ
)
فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد
(
2193 چاپ
)
فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد
(
2192 چاپ
)
کسب رتبه برتر مجله در دانشگاه علوم پزشکی یزد
(
1890 چاپ
)
خوش آمدید
(
1866 چاپ
)
خوش آمدید
(
1540 چاپ
)
پایگاه های نمایه کننده
(
884 چاپ
)
چک لیست نهایی
(
705 چاپ
)
فرایند داوری مقالات
(
691 چاپ
)
تعارض منافع
(
684 چاپ
)
... آمار بیشتر