Journal archive for Google Scholar Robot!
The Journal of Medical Education and Development
مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 16, Number 1 (2021-6)
Educational Policy-making During the Covid-19 Epidemic: Justice-Oriented Perspective
سیاستگذاری آموزشی در دوره اپیدمی کووید-19: نگاه عدالت محور
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Exploring the Experiences of Professors in the Process of Writing Graduate Students' Dissertations: A Qualitative Study
تبیین تجارب اساتید در روند نگارش پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی: یک مطالعه کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Self-Assessment of Medical Interns on Their Ability to Management of Inpatients in the Internal Department at Shahid Sadoughi University of Medical Sciences
خودارزیابی کارورزان پزشکی از میزان تواناییشان در تشخیص و مراقبت درمانی بیماران بخش داخلی در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of a Virtual Grand Round on Satisfaction and the Level of Learning of Physiotherapy and Speech Therapy Students during the Coronavirus Pandemic
تأثیر برگزاری گراندراند مجازی بر میزان رضایتمندی و سطح یادگیری دانشجویان رشتههای فیزیوتراپی و گفتاردرمانی در دوران پاندمی ویروس کرونا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison Viewpoints of Academic Members and Medical Students about Clinical Teaching Status in the Internal Medicine Wards in Tabriz University of Medical Sciences in Accordance to Ministry of Health Clinical Teaching Standards
مقایسه دیدگاه اساتید و دانشجویان پزشکی در زمینه انطباق وضعیت آموزش بالینی بخشهای داخلی دانشگاه علوم پزشکی با استانداردهای آموزش بالینی وزارت بهداشت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Prioritization of Dimensions and Components of Professional Development of Medical Education Managers in Third Generation Universities Based on the Analytic Hierarchy Process Model
اولویت بندی ابعاد و مؤلفه های موثر بر توسعه حرفهای مدیران آموزش پزشکی دردانشگاههای نسل سوم بر اساس مدل تحلیل سلسله مراتبی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Requirements for Third Generation University: A Conceptual Review of Iranian Studies
الزاماتگذار به دانشگاه نسل سوم: مرور مفهومی بر مطالعات ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Editorial
سخن سردبیر
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles