You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML سخن سردبیر
مسعود میرزایی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی عوامل مؤثر در بکارگیری شواهد پزشکی در طبابت بالینی: مطالعه کیفی در بخش اورژانس
حامد بصیر غفوری، نیلوفر اباذریان، محبوبه ابراهیم نژاد شیروانی، پویا هدایتی، منیره فقیر گنجی، علیرضا امان اللهی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین تجارب دانشجویان پزشکی از اجرای برنامه همتا به عنوان منتور: یک مطالعه کیفی
صدیقه نجفی پور *، طاهره رحیمی، اباذر روستا زاده، نیما دادگر، اسماعیل رعیت دوست، محمد رحمانیان، مرضیه حق بین، علیرضا صدرنشین، زهرا دهدشتی، پریسا پورعباس، بنیامین امید مختار لو، حمید رضا مرتضوی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر برنامه آموزشی با استفاده از اصول روش بحث مبتنی بر مورد در دوره کارآموزی میکروبشناسی دانشجویان علوم آزمایشگاهی
مریم ساده، فاطمه کشمیری *، علی منصوری، صدیقه امیرپور بنادکی، مژگان جهانمهر
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر برنامه درسی مقطع Ph.D در رشته های علوم پایه پزشکی از نظر ایجاد توانمندی مدیریت دانش از دیدگاه دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران
شکوه صدقی، فرشته سپهر *، ابوالفضل گلستانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رابطه اعتماد به نفس و استرس در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
مهسا حسین زاده، محمد رضا میری، المیرا زرین قلم، حمید صالحی نیا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML روش های آموزش پزشکی پزشکان ماوراءالنهر در دوره سامانیان (۸۷۴–۱۰۰۴ م)
سیدعلیرضا گلشنی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML همگرایی علوم در راستای آموزش پاسخگو: بیان یک تجربه
مهدیه قنبری فیروزآبادی، سارا حیدری *، بنت الهدی آخوندزاده، مسعود میرزایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تعریف مفاهیم دارای همپوشانی در حوزه ارزشیابی برنامه در علوم پزشکی
مهلا سلاجقه *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb