سیاست تبلیغاتی

 سیاست تبلیغات و بازاریابی مستقیم
۱. مقدمه
این مجله متعهد به حفظ استقلال علمی، بی‌طرفی سردبیری و رعایت اصول اخلاق نشر است. در راستای این تعهد، سیاست حاضر به‌منظور شفاف‌سازی رویکرد مجله در قبال تبلیغات و بازاریابی مستقیم تدوین شده است.
۲. سیاست تبلیغات (Advertising Policy)
•    این مجله هیچ‌گونه تبلیغات تجاری یا پولی را منتشر نمی‌کند.
•    کلیه هزینه‌های مرتبط با انتشار مجله توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، ایران تأمین می‌شود.
•    هیچ محتوای تبلیغاتی در مقالات، وب‌سایت یا ارتباطات رسمی مجله درج نمی‌شود.
۳. سیاست بازاریابی مستقیم (Direct Marketing Policy)
•    این مجله هیچ‌گونه بازاریابی مستقیم یا ارسال پیام‌های تبلیغاتی به نویسندگان، داوران یا خوانندگان انجام نمی‌دهد.
•    فعالیت‌های معرفی و اطلاع‌رسانی مجله محدود به روش‌های داخلی و غیرتجاری زیر است:
o    اطلاع‌رسانی و معرفی مجله از طریق کانال‌های رسمی دانشگاه و سایر نهادهای علمی مرتبط
o    استفاده از شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های تخصصی حوزه سلامت به‌صورت محتوامحور (مانند انتشار مقالات، اطلاعیه‌ها و اخبار علمی)
o    ارسال ایمیل‌های خبری و اطلاع‌رسانی به پژوهشگران و استادان مرتبط، بدون استفاده از تبلیغات پولی یا اسپانسرینگ
۴. اصول اخلاقی و استانداردها
این سیاست در راستای رعایت اصول Committee on Publication Ethics (COPE) و استانداردهای بین‌المللی نمایه‌سازی علمی تدوین شده است.

دفعات مشاهده: 417 بار   |   دفعات چاپ: 205 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

سایر مطالب این بخش

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb