دوره 17، شماره 3 - ( پاییز 1401 )                   جلد 17 شماره 3 صفحات 240-239 | برگشت به فهرست نسخه ها


XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Salajegheh M. Defining Overlapping Concepts of Program Evaluation in Medical Education. jmed 2022; 17 (3) :239-240
URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-1320-fa.html
سلاجقه مهلا. تعریف مفاهیم دارای همپوشانی در حوزه ارزشیابی برنامه در علوم پزشکی. مجله مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي يزد. 1401; 17 (3) :239-240

URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-1320-fa.html


گروه آموزش پزشکی، مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، mahla.salajegheh90@gmail.com
چکیده:   (340 مشاهده)
ارزیابی برنامه بخش مهمی از هر سیستم آموزشی می باشد که اطلاعات مفیدی در مورد طراحی، اجرا و اثربخشی برنامه های آموزشی فراهم می کند. در متون ارزشیابی برنامه، مفاهیمی برای توصیف تغییرات در سطوح مختلف از انتقال آموزش تا تغییرات طولانی مدت و پایدار وجود دارد که در عین حال که بسیار رایج هستند در بسیاری از موارد با یکدیگر همپوشانی مفهومی دارند. هدف از این مقاله، معرفی و ارائه توضیحات بیشتر جهت استفاده موثرتر از این مفاهیم می باشد.
 
واژه‌های کلیدی: برنامه، ارزشیابی، آموزش پزشکی
متن کامل [PDF 289 kb]   (153 دریافت)    
نوع مطالعه: نامه به سردبير | موضوع مقاله: آموزش پزشكي
دریافت: 1401/3/11 | پذیرش: 1401/3/11 | انتشار: 1401/9/21

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb