-
- سخن سردبیر
مسعود میرزایی *- تبیین تجربه دانشجویان کارشناسی از گراند راند پرستاری: آنالیز محتوای قراردادی
محمد جوادی نژاد، فاطمه بهرام نژاد *- بررسی دیدگاه و تجارب کارورزان پزشکی از عوامل تسهیل کننده و باز دارنده کیفیت آموزشی در سیستم آموزش بالینی
حسین قائدامینی *، سلمان فرحبخش، علی رضا امیربیگی، علیرضا قائدامینی، زهرا ثقفی، امیرمهدی قائدامینی، سلمان دانشی- بررسی عوامل مؤثر در برقراری ارتباط بین دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی مشهد
مرجان رسولیان کسرینه، مژگان رسولیان کسرینه، وحیده قرآنی سیرجانی، سید محمد طباطبائی *- بررسی چالشها و راهکارهای افشای خبر بد در حوزه مامایی: یک مطالعه مرور روایتی
سمانه یوسفلو، زهرا طغیانی *، فریبا حقانی- مقایسه میزان رضایتمندی دانشجویان از برگزاری آزمونهای الکترونیکی و سنتی در دانشکده پیراپزشکی و بهداشت شهرستان فردوس
الهه صیادمحمدی، فاطمه بهادر *، اعظم صباحی، پرویز معروضی- مقایسه تطبیقی برنامه کارشناسی پرستاری ایران و دانشگاه مریلند آمریکا
اسد ایمانی، مرضیه اسدس ذاکر *- یادگیری مبتنیبر حل مسئله: از دیرباز آشنا اما همچنان غریب
مهلا سلاجقه *- ضعفهای سیستم آموزشی دندانپزشکی ایران، پیشنهادات و راﻫﮑﺎرﻫﺎی ﺗﻐﯿﯿﺮ روش آﻣﻮزﺷﯽ
حامد قلی پور قلی بگلو، مهرداد شهرکی، صدرا امیرپور هره دشت *- کاربست آرا و فلسفه ژان-ژاک روسو در آموزش علوم پزشکی
اسحاق مرادی، قباد رمضانی * - سخن سردبیر
- سال 1402
- سال 1401
- سال 1400
- سال 1399
- سال 1398
مقالات در دست چاپ
اطلاعات نشریه
- شماره جاری: 1402، جلد 18، شماره3
- شاپای چاپی: 2251-7065
- شاپای الکترونیکی: 2251-8266
- مدیر مسئول فنی: دكتر سید مجتبی یاسینی اردکانی
- سردبیر: دكتر مسعود ميرزايي
- صاحب امتیاز: دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شهيد صدوقي يزد
پایگاههای نمایه کننده
این مجله عضو کمیته اخلاق در نشر (COPE) و متعهد به رعایت اصول آن است
اشتراک در خبرنامه
لطفاً نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه در کادر زیر وارد کنید.
آمار سایت
- کل کاربران ثبت شده: 1390 کاربر
- کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
- میهمانان در حال بازدید: 40 کاربر
- تمام بازدیدها: 12113763 بازدید
- بازدید 24 ساعت قبل: 2449 بازدید
- تعداد مقالات دریافت شده: 1414 مقاله
- تعداد مقالات منتشر شده: 442 مقاله
بازنشر اطلاعات
استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد می باشد