Journal archive for Google Scholar Robot!
The Journal of Medical Education and Development
مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 19, Number 2 (2024-9)
Entrustable professional activities in medical education and their importance
فعالیتهای قابل واگذاری در آموزش پزشکی و اهمیت آنها
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A glance at the economic consequences of migration of specialists: the concern of medical education
نیم نگاهی به تبعات اقتصادی مهاجرت متخصصین: دغدغه آموزش پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Knowledge, Attitudes and Practices Related to Healthcare Ethics among Dental Students in Birjand in 2021
سنجش دانش، نگرش و عملکرد اخلاق پزشکی در دانشجویان دانشکده دندانپزشکی بیرجند در سال 1400
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the Relationship between Attitude towards Conflict Management and Conflict Management Styles in Medical Students
بررسی رابطه بین نگرش به مدیریت تعارض و سبکهای مدیریت تعارض در دانشجویان پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship Between Clinical Education Status and Academic Motivation of Clinical-Stage Medical Students at Gonabad University of Medical Sciences
ارتباط وضعیت آموزش بالینی با انگیزش تحصیلی دانشجویان مرحله بالینی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the Effect of Educational Intervention Using the Case-based Learning Method on the Sensitivity and Moral Courage of Nursing Students
بررسی تأثیر مداخله آموزشی به روش یادگیری مبتنی بر مورد بر حساسیت و شجاعت اخلاقی دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluation of Clinical Education Based on Cognitive Apprenticeship Model Using Maastricht Clinical Education Questionnaire
ارزیابی آموزش بالینی بر اساس مدل کارآموزی شناختی با استفاده از پرسشنامه آموزش بالینی ماستریخت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating Students' Clinical Experiences of Learning the Nursing Process Using an Integrated Teaching-Learning Method at Shahid Qazi Tabatabaei Hospital: A Qualitative Content Analysis
تبیین تجارب بالینی دانشجویان پرستاری از آموزش فرایند پرستاری به روش یاددهی-یادگیری تلفیقی در بیمارستان شهید قاضی طباطبایی تبریز: تحلیل محتوی کیفی قراردادی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Editorial
سخن سردبیر
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles