Journal archive for Google Scholar Robot!

The Journal of Medical Education and Development

مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد



Volume 8, Number 3 (2013-12)


Comparison of teaching behaviors of clinical nursing instructors from the perspective of nursing students of the public and private Universities of Semnan in 2012
مقایسه رفتارهای آموزش بالینی مربیان پرستاری از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه‌های دولتی و آزاد شهرستان سمنان در سال 1391
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The design of futuristic organization (higher education)
طراحی مدل سازمان آینده‌گرا (نظام آموزش عالی)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of patient-centered collaborative learning on students' scores of the nursing process and critical thinking of nursing trainers
بررسی تأثیر آموزش مشارکتی بیمار محور بر نمرات فرایند پرستاری و تفکر انتقادی کارآموزان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Academics' adherence to professional Ethics in Shahid Sadoughi University of Medical Science: Students'viewpoint
ارزیابی اخلاق حرفه‌ای اساتید دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از دیدگاه دانشجویان این دانشگاه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Students’ satisfaction about the performance of academic advisors before and after implementation of the Advisors` Project in Shahrekord University of Medical Sciences
مقایسه میزان رضایت مندی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از عملکرد اساتید مشاور قبل و پس از اجرای طرح استاد مشاور
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of workshop compare to lecture on the study and learning sterategies of nursing and midwifery students of Arak Branch of Azad University
تأثیر دو روش آموزشی کارگاهی و کلاسی مهارت‌های مطالعه و یادگیری بر راهبردهای مطالعه و یادگیری دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی اراک
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Teaching evidence-based medicine and its impact on knowledge, attitudes and skills of clinical students of Bushehr University of Medical Sciences
آموزش پزشکی مبتنی بر شواهد و تأثیر آن بر آگاهی، نگرش و توانایی استفاده دانشجویان بالینی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از آن
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles