You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML سخن سردبیر
مسعود میرزایی *، علی عمادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تدوین دوره آموزشی "ارتباطات سیستمیک بیماری‌های دهان و سلامت عمومی" در کوریکولوم پزشکی عمومی: مطالعه ضرورت سنجی
سیدحسین طباطبایی *، سعیده نخعی نژاد، فاطمه کشمیری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ادراک دانشجویان پزشکی از فضای حرفه‌ای‌گری در محیط‌های آموزش بالینی با استفاده از پرسشنامه فضای حرفه‌ای گری UMKC-SOM
فائزه سادات امیر کلالی، ناصر سنجر موسوی، محمد حبیبی، آرزو فرج پور *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی توانمندیهای دستیاران طب اطفال با استفاده از ارزیابی مبتنی بر محل کار
فرزاد فردوسیان، فاطمه کشمیری، زهرا نافعی *، الهه اکبریان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی وضعیت خودکارآمدی تحصیلی و رابطه آن با خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال 1403
فاطمه رضایی، علی صداقت، افروز مزیدی مرادی، روژان خضری، زهرا شهابی نیا، حمید صالحی نیا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین ابعاد ارزشیابی بالینی مؤثر در آموزش پزشکی؛ دیدگاه دانشجویان پزشکی
امین بیگ زاده، سارا حیدری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی پنهان در یادگیری مبتنی‌بر بازی: مطالعه مرور روایتی
نجمه زمانی، حمید یزدانی نژاد *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیاﺑﯽ اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ آﻣﻮزﺷﯽ "بهبود آموزش و پشتیبانی کارشناسان در آموزش پزشکی" ﺑﺮ ارﺗﻘﺎء داﻧﺶ و دیدگاه ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن دﻓﺎﺗﺮ ﺗﻮﺳﻌﻪ آﻣﻮزش ﭘﺰﺷﮑﯽ
پروین رضایی گزکی، سمیه نوری حکمت، مهلا سلاجقه *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ادغام آموزش علوم پزشکی در نظام ارائه خدمات سلامت کشور: دستاوردها و چالش ها
سعید امینی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آزمون بالینی ساختار یافته گروهی (تاسکی): کلیدی برای توسعه مهارت های کار تیمی در دانشجویان پرستاری
رضا عبدالهی درشکی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML از وب ایستا تا متاورس: تکامل در آموزش پزشکی
حمید مهدوی فرد *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای در پزشکی: کاربرد مدل پرش سه‌گام در یادگیری مبتنی بر مسئله در آموزش علوم پزشکی
زهره سادات علوی، سارا حیدری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb