You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
تدوین دوره آموزشی "ارتباطات سیستمیک بیماریهای دهان و سلامت عمومی" در کوریکولوم پزشکی عمومی: مطالعه ضرورت سنجی سیدحسین طباطبایی
*، سعیده نخعی نژاد، فاطمه کشمیری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ادراک دانشجویان پزشکی از فضای حرفهایگری در محیطهای آموزش بالینی با استفاده از پرسشنامه فضای حرفهای گری UMKC-SOM فائزه سادات امیر کلالی، ناصر سنجر موسوی، محمد حبیبی، آرزو فرج پور
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی توانمندیهای دستیاران طب اطفال با استفاده از ارزیابی مبتنی بر محل کار فرزاد فردوسیان، فاطمه کشمیری، زهرا نافعی
*، الهه اکبریان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی وضعیت خودکارآمدی تحصیلی و رابطه آن با خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال 1403 فاطمه رضایی، علی صداقت، افروز مزیدی مرادی، روژان خضری، زهرا شهابی نیا، حمید صالحی نیا
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تبیین ابعاد ارزشیابی بالینی مؤثر در آموزش پزشکی؛ دیدگاه دانشجویان پزشکی امین بیگ زاده، سارا حیدری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی پنهان در یادگیری مبتنیبر بازی: مطالعه مرور روایتی نجمه زمانی، حمید یزدانی نژاد
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیاﺑﯽ اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ آﻣﻮزﺷﯽ "بهبود آموزش و پشتیبانی کارشناسان در آموزش پزشکی" ﺑﺮ ارﺗﻘﺎء داﻧﺶ و دیدگاه ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن دﻓﺎﺗﺮ ﺗﻮﺳﻌﻪ آﻣﻮزش ﭘﺰﺷﮑﯽ پروین رضایی گزکی، سمیه نوری حکمت، مهلا سلاجقه
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ادغام آموزش علوم پزشکی در نظام ارائه خدمات سلامت کشور: دستاوردها و چالش ها سعید امینی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آزمون بالینی ساختار یافته گروهی (تاسکی): کلیدی برای توسعه مهارت های کار تیمی در دانشجویان پرستاری رضا عبدالهی درشکی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
توسعه شایستگیهای حرفهای در پزشکی: کاربرد مدل پرش سهگام در یادگیری مبتنی بر مسئله در آموزش علوم پزشکی زهره سادات علوی، سارا حیدری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue