Journal archive for Google Scholar Robot!

The Journal of Medical Education and Development

مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد



Volume 16, Number 2 (2021-9)


Netiquette and its application in virtual learning: a vital necessity in medical universities during the COVID-19
نتیکت (Netiquette) و بکارگیری آن در آموزش مجازی: ضرورتی حیاتی در دانشگاههای علوم پزشکی در دوران پاندمی کروناویروس
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Problems of Reopening Schools during the Coronavirus 2019 Epidemic
معضلات بازگشایی مدارس طی همه‌گیری کرونا ویروس 2019
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Post-Covid-19 Higher Education Scenarios and Future Strategic Orientations of Education
سناریو های آموزش عالی پس از بحران کوید -19 و جهت گیری های استراتژیک آینده آموزش
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Evaluation and Comparison of Clinical Rounds from the Perspective of Professors and Students of Shahrekord University of Medical Sciences
ارزیابی و مقایسه‌ ی وضعیت راندهای بالینی از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing, implementing and evaluation of educational program of ethics in education by scenario-based discussion: A Scholarship study
طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه آموزشی تدریس اخلاق در آموزش به روش مباحثه در سناریوهای واقعی: یک فعالیت دانش‌پژوهی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Strategies to improve clinical confidence in nursing students' c: A Narrative review
راهکارهای ارتقای اعتماد به نفس بالینی در دانشجویان پرستاری: یک مطالعه مروری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Challenges and Barriers to Internationalization from the Perspective of Faculty Members and Staff of the International Department of Iran, Tehran and Shahid Beheshti Universities of Medical Sciences
چالش‌ها و موانع بین‌المللی‌سازی از دیدگاه اعضای هیئت علمی و کارشناسان و مدیران بخش بین‌الملل دانشگاه-های علوم پزشکی شهر تهران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the relationship between leadership style of nursing department managers and work engagement in faculty members of Iranian universities of medical sciences
بررسی ارتباط سبک رهبری مدیران گروه‌های پرستاری و میزان تعلق کاری در اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

سخن سردبیر
سخن سردبیر
| [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles