You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML سخن سردبیر
مسعود میرزایی *، الهام باقری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان همدلی و عوامل مرتبط با آن در دستیاران تخصصی رشته های مختلف پزشکی
مهرنوش ذاکر کیش، علی حافظی، عبدالحسین شکورنیا *، محمود منیعاتی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی، اجرا و ارزشیابی کارگاه آموزشی ذهن آگاهی در مواجهات بالینی برای دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
زهره خوشگفتار، سیده نرجس موسوی زاده *، حسین اسدی سامانی، اتنا حکیم زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی شاخص‌های ارزیابی کیفیت آموزش الکترونیکی: مرور روایتی
فاطمه صادقی، سمیه فضایلی، خلیل کیمیافر، فاطمه عامری، مرضیه معراجی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بکارگیری روش یادگیری همتا در فرایند یادگیری الکترونیکی: ایجاد مکانیسم حمایتی – انگیزشی برای فراگیران رشته کارشناسی ارشد انگل‌شناسی در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
عباسعلی جعفری، گیلد اسلامی *، علی فتاحی بافقی، مصطفی غلامرضایی، فرزانه میرزایی، محمود عزیزی، مهسا غلامی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر یادگیری مبتنی بر داده بر نگارش انگلیسی متون علمی و دانشگاهی دانشجویان علوم پزشکی
امین دهقان، علی محمد فضیلت فر *، علی اکبر جباری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین تجارب دانشجویان علوم پزشکی از چالش‌های آموزش بالینی در دوران همه گیری بیماری کووید ۱۹: یک تحلیل محتوای کیفی
مصطفی روشن زاده، سمیه محمدی، مریم ربیعی فرادنبه، علی تاج، محمد حسین خلیل زاده نقنه *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML یادگیری مهارت های نرم مبتنی بر بازی
حمید یزدانی نژاد *، علی ریحانیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ChatGPT در نگارش مقالات علمی: دوست یا دشمن؟
صفیه السادات حیدری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb