You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML سخن سردبیر
مسعود میرزایی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آسیب‌شناسی نظام یادگیری الکترونیکی دانشگاه‌های علوم پزشکی بر اساس مدل خان
حامد عباسی کسانی *، محسن حاجی زین العلابدینی، امین رئیسی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML حرکت بسوی نسل سوم دانشگاه های علوم پزشکی
فاطمه حسین زاده *، حسین فیروزی، علی سیاه پشت خاچکی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش تعهد حرفه ای در درس آناتومی و سالن تشریح جسد
آرزو فرج پور، زهرا مصطفویان *، محمدعلی راه چمنی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین دیدگاه‌های اعضا هیات علمی پرستاری و مامایی در مورد سیاستگذاری های آموزشی و پژوهشی: تحلیل محتوای کیفی
شفیقه محمدی تبار *، خدیجه محمدی، پروین رهنما، ویدا سپاهی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کاربست تئوری شناخت اجتماعی در پیش بینی عوامل موثر بر اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز درسال 1396
لیلی صالحی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان بر اساس مدل سروکوآل در دانشکده‌ی ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه تهران
حسن میسایی *، مژگان محمدی مهر
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پاسخ به نقد مقاله: بررسی رابطه راهبرد های یادگیری خود تنظیمی و باور های انگیزشی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز در سال 1395
لیلا سبزمکان، لیلا کیکاوسی آرانی *، شیوا حسینی، سارا علی اکبرپور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقد مقاله: بررسی رابطه راهبرد های یادگیری خود تنظیمی و باور های انگیزشی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز در سال 1395
فرزان مددی زاده *، محمد عزتی اثر
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb