Madadizadeh F, Ezatiasar M. the relationship between self-regulation learning strategies, motivational beliefs and the academic performance of students at Alborz University of Medical Sciences in 2016. jmed 2018; 12 (4) :295-296
URL:
http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-870-fa.html
مددی زاده فرزان، عزتی اثر محمد. نقد مقاله: بررسی رابطه راهبرد های یادگیری خود تنظیمی و باور های انگیزشی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز در سال 1395 . مجله مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي يزد. 1396; 12 (4) :295-296
URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-870-fa.html
گروه اپیدمیولوژی و آمارزیستی، دانشکده بهداشت و انستیتو تحقیقات بهداشتی، دانشگاه علوم پزشکی تهران ، تهران، ایرانعلوم پزشکی تهران ، fmadadizadeh@razi.tums.ac.ir
چکیده: (7025 مشاهده)
نامه به سردبیر چکیده ندارد.
نوع مطالعه:
نامه به سردبير |
موضوع مقاله:
آمار و اپيدميولوژي دریافت: 1396/10/18 | پذیرش: 1396/12/27 | انتشار: 1396/12/27