دوره 12، شماره 4 - ( زمستان 1396 )                   جلد 12 شماره 4 صفحات 296-295 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Madadizadeh F, Ezatiasar M. the relationship between self-regulation learning strategies, motivational beliefs and the academic performance of students at Alborz University of Medical Sciences in 2016. jmed 2018; 12 (4) :295-296
URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-870-fa.html
مددی زاده فرزان، عزتی اثر محمد. نقد مقاله: بررسی رابطه راهبرد های یادگیری خود تنظیمی و باور های انگیزشی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز در سال 1395 . مجله مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي يزد. 1396; 12 (4) :295-296

URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-870-fa.html


گروه اپیدمیولوژی و آمارزیستی، دانشکده بهداشت و انستیتو تحقیقات بهداشتی، دانشگاه علوم پزشکی تهران ، تهران، ایرانعلوم پزشکی تهران ، fmadadizadeh@razi.tums.ac.ir
چکیده:   (7025 مشاهده)
نامه به سردبیر چکیده ندارد.
متن کامل [PDF 291 kb]   (1375 دریافت)    
نوع مطالعه: نامه به سردبير | موضوع مقاله: آمار و اپيدميولوژي
دریافت: 1396/10/18 | پذیرش: 1396/12/27 | انتشار: 1396/12/27

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb