دوره 12، شماره 4 - ( زمستان 1396 )                   جلد 12 شماره 4 صفحات 295-296 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Madadizadeh F, Ezatiasar M. letter to editor : the relationship between self-regulation learning strategies, motivational beliefs and the academic performance of students at Alborz University of Medical Sciences in 2016. jmed. 2018; 12 (4) :295-296
URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-870-fa.html
مددی زاده فرزان، عزتی اثر محمد. نامه به سردبیر. مجله مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي يزد. 1396; 12 (4) :295-296

URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-870-fa.html


گروه اپیدمیولوژی و آمارزیستی، دانشکده بهداشت و انستیتو تحقیقات بهداشتی، دانشگاه علوم پزشکی تهران ، تهران، ایرانعلوم پزشکی تهران ، fmadadizadeh@razi.tums.ac.ir
چکیده:   (1353 مشاهده)
بدون چکیده
متن کامل [PDF 291 kb]   (222 دریافت)    
نوع مطالعه: نامه به سردبير | موضوع مقاله: آمار و اپيدميولوژي
دریافت: ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ | پذیرش: ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۷

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA code

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb