sabz makan L, keikavoosi arani L, hoseini S, ali akbarpor S. Reacting to criticism: the relationship between self-regulation learning strategies, motivational beliefs and the academic performance of students at Alborz University of Medical Sciences in 2016. jmed 2018; 12 (4) :293-294
URL:
http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-899-fa.html
سبزمکان لیلا، کیکاوسی آرانی لیلا، حسینی شیوا، علی اکبرپور سارا. پاسخ به نقد مقاله: بررسی رابطه راهبرد های یادگیری خود تنظیمی و باور های انگیزشی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز در سال 1395. مجله مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي يزد. 1396; 12 (4) :293-294
URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-899-fa.html
استادیار، گروه مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی،دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی البرز، کرج، ایران. ، Leila_keikavoosi@yahoo.com
چکیده: (5634 مشاهده)
بدون چکیده
نوع مطالعه:
نامه به سردبير |
موضوع مقاله:
عمومى دریافت: 1396/12/27 | پذیرش: 1396/12/27 | انتشار: 1396/12/27