دوره 12، شماره 4 - ( زمستان 1396 )                   جلد 12 شماره 4 صفحات 294-293 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

sabz makan L, keikavoosi arani L, hoseini S, ali akbarpor S. Reacting to criticism: the relationship between self-regulation learning strategies, motivational beliefs and the academic performance of students at Alborz University of Medical Sciences in 2016. jmed. 2018; 12 (4) :293-294
URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-899-fa.html
سبزمکان لیلا، کیکاوسی آرانی لیلا، حسینی شیوا، علی اکبرپور سارا. پاسخ به نقد مقاله: بررسی رابطه راهبرد های یادگیری خود تنظیمی و باور های انگیزشی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز در سال 1395. مجله مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي يزد. 1396; 12 (4) :294-293

URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-899-fa.html


استادیار، گروه مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی،دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی البرز، کرج، ایران. ، Leila_keikavoosi@yahoo.com
چکیده:   (5044 مشاهده)
بدون چکیده
متن کامل [PDF 383 kb]   (1004 دریافت)    
نوع مطالعه: نامه به سردبير | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1396/12/27 | پذیرش: 1396/12/27 | انتشار: 1396/12/27

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2022 CC BY-NC 4.0 | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb