مجله توسعه و آموزش پزشکی
جمعه 9 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیئت تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
بانک ها و نمایه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای دریافت کد ارکید
فرم های مرتبط
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
اصول بررسی مقالات
فرایند پیش داوری مقالات
فرایند داوری مقالات
تعارض منافع
حقوق معنوی
چک لیست نهایی
اصلاحیه مقاله
باز پس گیری مقاله
انصراف از چاپ
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
هزینه بررسی و چاپ
سیاست های مجله
سیاست های اخلاقی
مشارکت نویسندگان
رضایت آگاهانه
سرقت ادبی
شکایات
درخواست تجدیدنظر
سیاست مجله برای هوش مصنوعی
سیاست بایگانی
سیاست اشتراک گذاشتن داده ها
سیاست تبلیغاتی
دوره 17، شماره 3 - ( پاییز 1401 )
سردبیر
سخن سردبیر
ص. 167-167
مسعود میرزایی
*
چکیده
(668 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(288 دریافت)
مقالات پژوهشی
شناسایی عوامل مؤثر در بکارگیری شواهد پزشکی در طبابت بالینی: مطالعه کیفی در بخش اورژانس
ص. 181-168
10.18502/jmed.v17i3.11291
حامد بصیر غفوری
،
نیلوفر اباذریان
،
محبوبه ابراهیم نژاد شیروانی
،
پویا هدایتی
،
منیره فقیر گنجی
،
علیرضا امان اللهی
*
چکیده
(1012 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(362 دریافت)
تبیین تجارب دانشجویان پزشکی از اجرای برنامه همتا به عنوان منتور: یک مطالعه کیفی
ص. 192-182
10.18502/jmed.v17i3.11292
صدیقه نجفی پور
*
،
طاهره رحیمی
،
اباذر روستا زاده
،
نیما دادگر
،
اسماعیل رعیت دوست
،
محمد رحمانیان
،
مرضیه حق بین
،
علیرضا صدرنشین
،
زهرا دهدشتی
،
پریسا پورعباس
،
بنیامین امید مختار لو
،
حمید رضا مرتضوی
چکیده
(974 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(379 دریافت)
بررسی تأثیر برنامه آموزشی با استفاده از اصول روش بحث مبتنی بر مورد در دوره کارآموزی میکروبشناسی دانشجویان علوم آزمایشگاهی
ص. 201-193
10.18502/jmed.v17i3.11296
مریم ساده
،
فاطمه کشمیری
*
،
علی منصوری
،
صدیقه امیرپور بنادکی
،
مژگان جهانمهر
چکیده
(821 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(349 دریافت)
بررسی تأثیر برنامه درسی مقطع Ph.D در رشته های علوم پایه پزشکی از نظر ایجاد توانمندی مدیریت دانش از دیدگاه دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 213-202
10.18502/jmed.v17i3.11297
شکوه صدقی
،
فرشته سپهر
*
،
ابوالفضل گلستانی
چکیده
(836 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(303 دریافت)
بررسی رابطه اعتماد به نفس و استرس در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
ص. 223-214
10.18502/jmed.v17i3.11298
مهسا حسین زاده
،
محمد رضا میری
،
المیرا زرین قلم
،
حمید صالحی نیا
*
چکیده
(1320 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(757 دریافت)
گزارش کوتاه
روش های آموزش پزشکی پزشکان ماوراءالنهر در دوره سامانیان (۸۷۴–۱۰۰۴ م)
ص. 235-224
10.18502/jmed.v17i3.11299
سیدعلیرضا گلشنی
*
چکیده
(917 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(311 دریافت)
نامه به سردبیر
همگرایی علوم در راستای آموزش پاسخگو: بیان یک تجربه
ص. 238-236
10.18502/jmed.v17i3.11300
مهدیه قنبری فیروزآبادی
،
سارا حیدری
*
،
بنت الهدی آخوندزاده
،
مسعود میرزایی
چکیده
(1014 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(372 دریافت)
تعریف مفاهیم دارای همپوشانی در حوزه ارزشیابی برنامه در علوم پزشکی
ص. 240-239
10.18502/jmed.v17i3.11301
مهلا سلاجقه
*
چکیده
(836 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(328 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS