
اولویت بندی ابعاد و مؤلفه های موثر بر توسعه حرفهای مدیران آموزش پزشکی دردانشگاههای نسل سوم بر اساس مدل تحلیل سلسله مراتبی
مقایسه دیدگاه اساتید و دانشجویان پزشکی در زمینه انطباق وضعیت آموزش بالینی بخشهای داخلی دانشگاه علوم پزشکی با استانداردهای آموزش بالینی وزارت بهداشت
تأثیر برگزاری گراندراند مجازی بر میزان رضایتمندی و سطح یادگیری دانشجویان رشتههای فیزیوتراپی و گفتاردرمانی در دوران پاندمی ویروس کرونا
، نگین مرادی*
، محمدجعفر شاطرزاده
، ندا اورکی فر
، معصومه حسینی بیدختی
، امین بهداروندان
، بهنوش طحان زاده
، مجید سلطانی
، ناهید پیرایه
، مهرنوش کریمی
، پیمان زمانی
، پروانه رحیمی فر
، مایده مقتدر
، حسن خرمشاهی
خودارزیابی کارورزان پزشکی از میزان تواناییشان در تشخیص و مراقبت درمانی بیماران بخش داخلی در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد