You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML سخن سردبیر
مسعود میرزایی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML چرا مقالات زیست پزشکی ایرانیان باز‌پس‌گرفته می‌شوند؟
رسول معصومی، علیرضا امان اللهی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پیش‌بینی گرایش به تفکر انتقادی بر اساس یادگیری خودگردان و باورهای معرفت‌شناختی دردانشجویان دندان پزشکی
اسماعیل صدری دمیرچی *، کریم جعفری کفاش، عارفه کیانی، آذر بالاخانی طول گیلانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ضرورت تهیه و تدوین و گنجاندن واحد درسی مهارتهای نرم یا عمومی لازم برای دانشجویان علوم پزشکی در برنامه درسی آنها
زهرا اکبری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش باورهای فراشناخت و خودکارامدی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان
محمد سعید زاده، یحیی محمدی، فریبا اسدی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دانشجویان پزشکی موفق از چه راهبردهایی برای یادگیری استفاده می‌کنند؟
علی اصغر حیات *، جواد کجوری، نعیمه کهولت، میترا امینی، سولماز زارع
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی سطح مهارت تفکر انتقادی در دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال 1395
روح الله عسکری، زهرا حاتمی زاده، فاطمه سپاسه، سیما رفیعی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش انگیزش در یادگیری
مهلا سلاجقه *، امین حسینی شاوون
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb