مجله توسعه و آموزش پزشکی
پنجشنبه 13 شهریور 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیئت تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
بانک ها و نمایه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای دریافت کد ارکید
فرم های مرتبط
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
اصول بررسی مقالات
فرایند پیش داوری مقالات
فرایند داوری مقالات
تعارض منافع
حقوق معنوی
چک لیست نهایی
اصلاحیه مقاله
باز پس گیری مقاله
انصراف از چاپ
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
هزینه بررسی و چاپ
سیاست های مجله
سیاست های اخلاقی
مشارکت نویسندگان
رضایت آگاهانه
سرقت ادبی
شکایات
درخواست تجدیدنظر
سیاست مجله برای هوش مصنوعی
سیاست بایگانی
سیاست اشتراک گذاشتن داده ها
سیاست تبلیغاتی
دوره 8، شماره 4 - ( زمستان 1392 )
مقایسه میزان رضایتمندی و نوع عکسالعمل دانشجویان پرستاری در دو روش ارائه بازخورد شفاهی و کتبی در آموزش بالینی
ص. 10-2
ویدا طیبی
،
حمید توکلی قوچانی
،
محمدرضا آرمات
*
،
علیرضا نظری
،
محبوبه طباطبایی چهر
،
فهیمه رشیدی فکاری
،
مریم حسن زاده بشتیان
،
افسانه گرشاد
چکیده
(23581 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4003 دریافت)
تحلیل اثربخشی کارگاه ارزشیابی برنامههای ارتقاء سلامت در کارکنان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بر اساس الگوی کرک پاتریک
ص. 20-11
سید سعید مظلومی محمود آباد
،
مسعود کریمی
*
،
طاهره کمالی خواه
،
فاطمه زارع هرفته
،
محسن میرزایی
چکیده
(20818 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4149 دریافت)
دیدگاه دانشجویان کارورز پزشکی از آموزش در عرصه پزشکی جامعهنگر کرمانشاه طی دوره پنج ساله: 90-1386
ص. 31-21
سهیلا رشادت
،
سید رامین قاسمی
*
،
نادر رجبی گیلان
،
علی عزیزی
،
سکینه عباس آبادی
،
محمد احمدیان
چکیده
(19889 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3262 دریافت)
نقش محیط آموزشی- پژوهشی و عوامل اجتماعی دانشگاه در خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ص. 46-32
هوشنگ گراوند
*
،
حسین کارشکی
،
محمدرضا آهنچیان
چکیده
(21666 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(6863 دریافت)
بررسی آمادگی یادگیری خود-راهبر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در سال 1391: رویکردی برای ارزیابی اثربخشی آموزش عالی
ص. 54-47
طیبه نگاهبان
*
،
علی انصاری
،
محمد ا. . توکلی
،
مریم شهابی نژاد
،
شهین حیدری
چکیده
(22699 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3891 دریافت)
مقایسه تأثیر روش تدریس مشارکتی مبتنی بر بحث گروهی و روش تدریس توضیحی مبتنی بر کنترل مستقیم، در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مراکز پیش دانشگاهی
ص. 63-55
نورعلی تونی
*
،
رضا یوسفی
چکیده
(24495 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(12478 دریافت)
بررسی روند پنج ساله طراحی آزمونهای چندگزینهای ارتقاء دستیاری تخصصی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از نظر کمی و کیفی: 1391-1387
ص. 75-64
رضا پورمیرزا کلهری
،
منصور رضایی
،
بهزاد کرمی متین
،
فرح روشن پور
*
چکیده
(15632 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2977 دریافت)
ضرورت رویکرد کل نگر در حرفه پزشکی
ص. 78-75
ملیحه عرب
*
،
گیتی نقبایی
چکیده
(14798 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3680 دریافت)
تدریس: وظیفه، عشق یا لذت
ص. 80-79
محمدحسین اخوان کرباسی
*
چکیده
(12260 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2980 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS