Journal archive for Google Scholar Robot!
The Journal of Medical Education and Development
مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 14, Number 2 (2019-8)
Dynamic assessment fulfillment via e-Logbook for the medical residents
اجرای ارزشیابی پویا از طریق لاگ بوک الکترونیک برای دستیاران پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Which of them should be trained cardiology residents, TEE or eFoCUS?
دستیار قلب و عروق لازم است کدام یک را فرا گیرد، TTE یا eFoCUS؟
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Application of Portfolio in Nursing Education and Assessment of Learning
کاربرد پورتفولیو در آموزش و ارزیابی یادگیری در پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Take on Issues and uses of Reflection and Reflective Practice in Nursing Education
نگاهی بر موضوعات و کاربردهای تامل و عمل تاملی در آموزش پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Improving Quality of 'Health Service Management' Clerkship Course Using Action Research
ارتقای کیفیت کارآموزی در عرصه کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Barriers to Learning from the viewpoint of Students of Ahvaz University of Medical Sciences
بررسی موانع یادگیری از دیدگاه دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identifying and Classifying the Mindfulness of Medical Students on Effective Factors on the Effectiveness of a Learning Management System (LMS)
شناسایی و دسته بندی ذهنیت دانشجویان علوم پزشکی از عوامل موثر بر اثربخشی سیستم مدیریت یادگیری(LMS)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluating the Students Assessment in Residency Program Based on Competency Based Approach
ارزشیابی برنامه ارزیابی فراگیر در گروههای آموزشی دستیاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Editorial
سخن سردبیر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles