Journal archive for Google Scholar Robot!

The Journal of Medical Education and Development

مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد



Volume 14, Number 2 (2019-8)


Dynamic assessment fulfillment via e-Logbook for the medical residents
اجرای ارزشیابی پویا از طریق لاگ بوک الکترونیک برای دستیاران پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Which of them should be trained cardiology residents, TEE or eFoCUS?
دستیار قلب و عروق لازم است کدام یک را فرا گیرد، TTE یا eFoCUS؟
| [PDF-FA] | [XML] |

Application of Portfolio in Nursing Education and Assessment of Learning
کاربرد پورتفولیو در آموزش و ارزیابی یادگیری در پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Take on Issues and uses of Reflection and Reflective Practice in Nursing Education
نگاهی بر موضوعات و کاربردهای تامل و عمل تاملی در آموزش پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Improving Quality of 'Health Service Management' Clerkship Course Using Action Research
ارتقای کیفیت کارآموزی در عرصه کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Barriers to Learning from the viewpoint of Students of Ahvaz University of Medical Sciences
بررسی موانع یادگیری از دیدگاه دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identifying and Classifying the Mindfulness of Medical Students on Effective Factors on the Effectiveness of a Learning Management System (LMS)
شناسایی و دسته بندی ذهنیت دانشجویان علوم پزشکی از عوامل موثر بر اثربخشی سیستم مدیریت یادگیری(LMS)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Evaluating the Students Assessment in Residency Program Based on Competency Based Approach
ارزشیابی برنامه ارزیابی فراگیر در گروههای آموزشی دستیاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Editorial
سخن سردبیر
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles