Journal archive for Google Scholar Robot!

The Journal of Medical Education and Development

مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد



Volume 9, Number 2 (2014-9)


Is it possible?
آیا ممکن است؟
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comprehensive evaluation of Shahid Motahari Educational Festival during 2008-2013 based on CIPP Evaluation Model
ارزشیابی جامع جشنواره آموزشی شهید مطهری طی شش دوره (1392-1386) مبتنی برالگوی ارزشیابی سیپ
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Health and medicine in Shahnameh of Ferdowsi
سلامت و پزشکی از دیدگاه شاهنامه فردوسی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A survey on students' attitude toward teachers’ educational characteristics in Birjand University of Medical Sciences in 2014
بررسی نظرات دانشجویان در مورد ویژگی‌های آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال 93-1392
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A survey on educational research barriers in Shahid Sadoughi University of Medical Sciences in 2014
بررسی موانع انجام پژوهش‌های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال 1392
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Impact of the team effectiveness design of teaching on critical thinking, self-confidence and learning of nursing students
تأثیر آموزش به روش کارایی تیمی بر تفکر انتقادی، اعتماد به نفس و میزان یادگیری دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Students' views towards integration of limb anatomy to pre-clerkship medical program in Shahed University in 2009
دیدگاه دانشجویان پزشکی در مورد میزان یادگیری در روش نوین ادغام درس آناتومی اندام در سال تحصیلی 89-1388
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

An assessment of the relationship between the meta-cognitive awareness of reading strategies and students' achievement in Iran University of Medical Sciences in 2012-2013
بررسی رابطه بین آگاهی فراشناختی از راهبردهای مطالعه، با پیشرفت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 92-1391
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles