You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML ارزیابی نحوه یادگیری مهارتهای بالینی و موانع آن از دیدگاه فارغ التحصیلان مامایی
شهناز مجاهد *، خدیجه نصیریانی، طاهره سلیمی، مهسا خدایاریان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نحوه ارزشیابی دانشجویان توسط اعضاء هیأت علمی و کادر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سال87-86
معصومه دل آرام *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML وضعیت آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی
شهرام براز پردنجانی *، مریم رستمی، محمد رضا لوری زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی پایان نامه های تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد
حسن مظفری خسروی *، محمد حسن احرام پوش، حسین عقیلی، فروغ جوادیان زاده، طاهره رحیم دل
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی میزان آگاهی و عملکرد دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی نسبت به خطاهای رایج در آزمایشگاه قارچ شناسی پزشکی (یزد , 1386)
عباسعلی جعفری *، محمد حسین انوری، علی فتاحی بافقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مشکلات آموزش بالینی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قم سال 1387
محمد عباسی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نظرات دانشجویان پزشکی زاهدان در مورد تاثیر درس بهداشت4 و اتاق مشاوره بر پایان‌نامه آنان
مسعود رودباری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی کیفیت برگزاری گزارش‌های صبحگاهی در بیمارستان آموزشی شهید صدوقی یزد در سال 1386
سعیده زارع *، زهرا بهنام فر، زهره بهنام فر، محمدرضا میرجلیلی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb