You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML نقش بازخورد در آموزش بالینی: اصول، راهبردها و مدل‌ها
معصومه رحیمی، سهیلا احسانپور، فریبا حقانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی علل عدم حضور دانشجویان در کلاس‌های دروس نظری از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه‌ علوم پزشکی یزد
صغری یاسائی، عبدالرحیم داوری، فاطمه عزیزیان *، مهرداد غفاری‌طرقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی تأثیر ساخت‌شناختی بر سکوت کلاسی دانشجویان
رضا بهنام‌فر، فرشیده ضامنی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تجارب اعضای هیأت‌علمی موفق دانشکده پزشکی در تدریس دوره علوم پایه
مریم آویژگان *، احمدرضا نصر
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی مقایسه‌ای تأثیرآموزش درمانگاهی کارورزان پزشکی برروی رضایتمندی بیماران مراجعه‌کننده به درمانگاه‌های داخلی بیمارستان امام‌خمینی(ره)‌ تهران
ترانه درمحمدی طوسی *، علی خلوت، سید رضا نجفی زاده، فاطمه شهبازی، زهرا خزاعی پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارائه مدل پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی براساس ویژگی‌های شخصیت و اهداف پیشرفت در میان دانشجویان دانشکده پرستاری
احمد رستگار *، سعید طالبی، محمد حسن صیف
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی آزمون‌های تکوینی در دستیاران داخلی و جراحی
وحید میرزایی، میلاد مهرابیان، طاهره علی محمدی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML به‌کارگیری استانداردهای اعتباربخشی در یک فرایند خود ارزشیابی: تجربه مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران
عظیم میرزازاده، رقیه گندمکار *، هومن شهسواری، رضا شریعت محرری، نیکو نیک نفس، ماندانا شیرازی، فرزاد فاتحی، شروین خرازی، سپند ریاضی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تدوین آموزش مجازی تثبیت نوزاد قبل از انتقال به پرستاران با تعامل دانشگاه‌های صنعتی و علوم پزشکی
ملیحه کدیور *، نعیمه سیدفاطمی، امیرحسین اسدی، مریم سلطان دوست ناری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طرح راد 2: موفقیتی دیگردر حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی شهید صدوقی یزد
مهرداد مستغاثی *، محمود نوری شادکام، رضا بهنام فر، محمدرضا حیدری، عاطفه گل محمدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb