You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
نقش بازخورد در آموزش بالینی: اصول، راهبردها و مدلها معصومه رحیمی، سهیلا احسانپور، فریبا حقانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی علل عدم حضور دانشجویان در کلاسهای دروس نظری از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی یزد صغری یاسائی، عبدالرحیم داوری، فاطمه عزیزیان
*، مهرداد غفاریطرقی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تجارب اعضای هیأتعلمی موفق دانشکده پزشکی در تدریس دوره علوم پایه مریم آویژگان
*، احمدرضا نصر
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی مقایسهای تأثیرآموزش درمانگاهی کارورزان پزشکی برروی رضایتمندی بیماران مراجعهکننده به درمانگاههای داخلی بیمارستان امامخمینی(ره) تهران ترانه درمحمدی طوسی
*، علی خلوت، سید رضا نجفی زاده، فاطمه شهبازی، زهرا خزاعی پور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارائه مدل پیشبینی تعللورزی تحصیلی براساس ویژگیهای شخصیت و اهداف پیشرفت در میان دانشجویان دانشکده پرستاری احمد رستگار
*، سعید طالبی، محمد حسن صیف
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی آزمونهای تکوینی در دستیاران داخلی و جراحی وحید میرزایی، میلاد مهرابیان، طاهره علی محمدی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بهکارگیری استانداردهای اعتباربخشی در یک فرایند خود ارزشیابی: تجربه مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران عظیم میرزازاده، رقیه گندمکار
*، هومن شهسواری، رضا شریعت محرری، نیکو نیک نفس، ماندانا شیرازی، فرزاد فاتحی، شروین خرازی، سپند ریاضی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تدوین آموزش مجازی تثبیت نوزاد قبل از انتقال به پرستاران با تعامل دانشگاههای صنعتی و علوم پزشکی ملیحه کدیور
*، نعیمه سیدفاطمی، امیرحسین اسدی، مریم سلطان دوست ناری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طرح راد 2: موفقیتی دیگردر حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علومپزشکی شهید صدوقی یزد مهرداد مستغاثی
*، محمود نوری شادکام، رضا بهنام فر، محمدرضا حیدری، عاطفه گل محمدی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue