Journal archive for Google Scholar Robot!
The Journal of Medical Education and Development
مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 13, Number 4 (2019-3)
Entrepreneurial Universities of Medical Sciences: Solutions and Challenges
تأملی بر شکلگیری دانشگاه علوم پزشکی کارآفرین با تاکید بر راهکارها و چالشها
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the relationship between stressful educational period and interaction with patient
بررسی رابطه استرسهای تحصیلی دوران دانشجویی در برقراری ارتباط با بیمار
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Psychometric evaluation and localization of STEEM tool for surgical technologists in Iran
بومی سازی ابزار سنجش محیط آموزشی اتاق عمل (STEEM) برای تکنولوژیست های جراحی در ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The relationship between perceived educational justice and awareness of the future of career with academic enthusiasm among the students of a University of Medical Sciences
بررسی رابطه ادراک از عدالت آموزشی و آگاهی از آینده شغلی با اشتیاق تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Factors Affecting Educational Motivation from the Viewpoint of Environmental Health Engineering Students: A Content Analysis
عوامل موثر بر انگیزه تحصیلی از دیدگاه دانشجویان مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: یک تحلیل محتوای قراردادی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
What do the first year medical students ask their mentors: the report of a 4-year study
دانشجویان سال اول پزشکی از منتورهایشان چه میپرسند: نتایج یک مطالعه 4 ساله
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing and Explaining of Pattern for Antecedents of Virtuous Organization at Public Universities in Yazd Province
طراحی و تبیین الگوی پیشایندهای فضیلت سازمانی در دانشگاههای دولتی استان یزد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Ritualism in Medical Education: A grounded theory study based on view and experience of medical students at Zone 5 of the country
مناسک گرایی در آموزش پزشکی؛ نظریه ی زمینه ای مبتنی بر درک و تجربه دانشجویان پزشکی در منطقه 5 کشوری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Editorial
سخن سردبیر
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles