Journal archive for Google Scholar Robot!
The Journal of Medical Education and Development
مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 15, Number 2 (2020-9)
Desirable difficulties and echocardiography training
دشواریهای مطلوب و آموزش اکوکاردیوگرافی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Covid19 crisis as an opportunity for medical education evolution
بحران کووید 19 یک فرصت برای تحول آموزش پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The survey Awareness of Students in Hamadan School of Rehabilitation about Patients’ Rights Charter
آگاهی دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی همدان از منشور حقوق بیمار
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Perspective of Nurses Concerning the Characteristics and Competencies of a Change Manager in Healthcare System
دیدگاه پرستاران نسبت به ویژگیها و توانمندیهای یک مدیر تغییر در نظام سلامت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Explaining the Views and Experiences of E-teacher and E-learners about Virtual Education in Yazd Shahid Sadoughi University of Medical Sciences
تبیین دیدگاهها و تجارب یاددهندگان و یادگیرندگان الکترونیک در رابطه با چالشهای آموزش های مجازی در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Validity and Reliability of the Academic Resilience Scale in Undergraduate Students of Ahvaz Universities
روایی و پایایی مقیاس تابآوری تحصیلی در دانشجویان کارشناسی دانشگاههای شهر اهواز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effect of Peer instructor teaching and clinical supervision on the status and stressors of clinical nursing education
بررسی تأثیر برنامه ترکیبی مربی همتا و نظارت بالینی بر وضعیت و عوامل استرسزای آموزش بالینی پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of Cognitive group rehabilitation Training on Academic procrastination and academic engagement in students
اثربخشی آموزش بازتوانی شناختی گروهی بر اشتیاق تحصیلی و تعللورزی تحصیلی دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Editorial
سخن سردبیر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles