Journal archive for Google Scholar Robot!
The Journal of Medical Education and Development
مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 13, Number 1 (2018-6)
Introducing a project to improve the quality of clinical learning of midwifery students using one-to-one teaching model
معرفی پروژه ارتقاء کیفیت یادگیری بالینی دانشجویان مامایی با بکارگیری مدل آموزش یک به یک
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Third Generation University is an indispensable necessity for health education
دانشگاه نسل سوم ضرورتی انکار ناپذیر برای آموزش سلامت
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effect of apprenticeship on the knowledge and function of students of environmental health engineering
اثر نهادینه شدن دانش تئوریک با اجرای فرایند صحیح کارآموزی در دانشجویان مهندسی بهداشت محیط
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Patient empathy and related factors in undergraduate and postgraduate dental students
همدلی با بیمار و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان عمومی و دستیاران دندانپزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Structural Relations of self-efficacy and social support with subjective well-being in Medical Students: mediator role of emotional exhaustion and academic engagement
تعیین روابط ساختاری خودکارآمدی و حمایت اجتماعی با بهزیستی ذهنی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه تهران: نقش میانجی خستگی هیجانی و مشغولیت تحصیلی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Teaching Metacognitive Strategies on Improving Academic Achievement and Reducing Test Anxiety in Nursing Students
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی در بهبود پیشرفت تحصیلی و کاهش اضطراب امتحان دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Design of the Structure of a Comprehensive Examination for Bachelor of Nursing: A Delphi Study
طراحی ساختار آزمون جامع عملی پایان دوره مقطع کارشناسی رشته پرستاری: یک آینده پژوهی دلفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effectiveness of David Merrill’s Problem-Oriented Model in Midwifery Education
بررسی اثربخشی الگوی مسالهمحوری دیوید مریل در آموزش روش تحقیق در مامایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Editorial
سخن سردبیر
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles