You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
مقایسه رضایتمندی دانشجویان پرستاری از دو روش ارزشیابی عملی با ساختار عینی و سنتی در دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان سال 1390 زهرا پیشکار مفرد، علی نویدیان
*، حسن ربابی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی رابطه گرایش به تفکر انتقادی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان پرستاری و مامایی مشهد و نقش آن در موفقیت تحصیلی بهرام علی قنبری هاشم آبادی، هوشنگ گراوند
*، اعظم محمدزاده قصر، سید علیاکبر حسینی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
درک دانشجویان پرستاری از کیفیت آموزش تئوری و بالینی :یک مطالعه کیفی فتیحه کرمان ساروی، علی نویدیان
*، محمود ایمانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه ارزشیابی کلاسی ادراک شده تبحری محور و عملکردی محور با خود راهبری در یادگیری دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد حسین جعفری ثانی، فاطمه بلوچ زاده، سمیه بهمن آبادی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه نتایج ارزیابی آزمون ارتقاء دستیاران در گروههای آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی اراک زهره عنبری
*، رحمت اله جدیدی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
سبکهای یادگیری و روش آموزش ترجیحی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد سید مجتبی یاسینی اردکانی، شاهین بنایی بروجنی، مهدی میرزایی علویجه
*، فاضل زینت مطلق، ریحانه فاریابی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی نیازهای آموزش مداوم پرستاران بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی شهر یزد با استفاده ازتکنیک دلفی حمیده دهقانی
*، خدیجه دهقانی، خدیجه نصیریانی، علی دهقانی، همایون بنادرخشان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue