You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML مقایسه رضایتمندی دانشجویان پرستاری از دو روش ارزشیابی عملی با ساختار عینی و سنتی در دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان سال 1390
زهرا پیشکار مفرد، علی نویدیان *، حسن ربابی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رابطه گرایش به تفکر انتقادی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان پرستاری و مامایی مشهد و نقش آن در موفقیت تحصیلی
بهرام علی قنبری هاشم آبادی، هوشنگ گراوند *، اعظم محمدزاده قصر، سید علی‌اکبر حسینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML درک دانشجویان پرستاری از کیفیت آموزش تئوری و بالینی :یک مطالعه کیفی
فتیحه کرمان ساروی، علی نویدیان *، محمود ایمانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه ارزشیابی کلاسی ادراک شده تبحری محور و عملکردی محور با خود راهبری در یادگیری دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
حسین جعفری ثانی، فاطمه بلوچ زاده، سمیه بهمن آبادی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه نتایج ارزیابی آزمون ارتقاء دستیاران در گروه‌های آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی اراک
زهره عنبری *، رحمت اله جدیدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML سبک‌های یادگیری و روش آموزش ترجیحی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد
سید مجتبی یاسینی اردکانی، شاهین بنایی بروجنی، مهدی میرزایی علویجه *، فاضل زینت مطلق، ریحانه فاریابی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نیازهای آموزش مداوم پرستاران بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی شهر یزد با استفاده ازتکنیک دلفی
حمیده دهقانی *، خدیجه دهقانی، خدیجه نصیریانی، علی دهقانی، همایون بنادرخشان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb