بررسی کیفیت دوره آموزش الکترونیکی رشته آموزش پزشکی بر اساس معیارهای آموزش الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
بررسی میزان تحقق اهداف آموزشی بخش درمان ریشه در فارغالتحصیلان دوره عمومی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی یزد (90-1385)
بررسی نوع نگرش به شکاف دیجیتالی در بین دانشجویان و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی و وضعیت اقتصادی - اجتماعی
مقایسه میزان خلاقیت در دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد پرستاری مراقبتهای ویژه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال 1394
پپیشبینی پذیرش یادگیری الکترونیکی از طریق مؤلفههای اشتیاق تحصیلی دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در سال 1394
بررسی ادراک از محیط یادگیری به عنوان یکی از عوامل شکل دهنده برنامه درسی پنهان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:
نقش جنسیت، محل سکونت و اقامت در خوابگاه
، عبدالخالق جعفری
، حسین هادی ندوشن
، محمدتقی قانعیان
، علی فتاحی بافقی
، حسین عقیلی
، علی اکبر واعظی
، سید عیسی مرتضوی