Journal archive for Google Scholar Robot!

The Journal of Medical Education and Development

مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد



Volume 8, Number 4 (2014-3)


..
تدریس: وظیفه، عشق یا لذت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Importance of holistic view to medical profession
ضرورت رویکرد کل نگر در حرفه پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A survey of quality and quantity indexes of multiple choice question (MCQ) exams of medical residents at Kermanshah University of Medical Sciences: 2008-2012
بررسی روند پنج ساله طراحی آزمون‌های چندگزینه‌ای ارتقاء دستیاری تخصصی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از نظر کمی و کیفی: 1391-1387
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of lecture-based versus group discussion method on achievement of pre-university students in two cities
مقایسه تأثیر روش تدریس مشارکتی مبتنی بر بحث گروهی و روش تدریس توضیحی مبتنی بر کنترل مستقیم، در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مراکز پیش دانشگاهی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessment of students' self-directed learning readiness in Rafsanjan University of Medical Sciences in 2012: An approach to assess the effectiveness of higher education
بررسی آمادگی یادگیری خود-راهبر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در سال 1391: رویکردی برای ارزیابی اثربخشی آموزش عالی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The role of educational - research environment andsocial factors on the research self-efficacy of students of Mashhad University of Medical Sciences
نقش محیط آموزشی- پژوهشی و عوامل اجتماعی دانشگاه در خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Perception of medical students participated in community-oriented medical education in Kermanshah (2007-2011)
دیدگاه دانشجویان کارورز پزشکی از آموزش در عرصه پزشکی جامعه‌نگر کرمانشاه طی دوره پنج ساله: 90-1386
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effectiveness of “Health Promotion Evaluation” workshop using Kirkpatrick Model
تحلیل اثربخشی کارگاه ارزشیابی برنامه‌های ارتقاء سلامت در کارکنان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بر اساس الگوی کرک پاتریک
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Nursing students' satisfaction and reactions to oral versus written feedback during clinical education
مقایسه میزان رضایتمندی و نوع عکس‌العمل دانشجویان پرستاری در دو روش ارائه بازخورد شفاهی و کتبی در آموزش بالینی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles