دوره 20، شماره 3 - ( پاییز 1404 )                   جلد 20 شماره 3 صفحات 1327-1324 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

heydari S, alavi Z S. Intelligent Adaptive Learning: An AI-Powered Revolution in Medical Education. jmed 2025; 20 (3) :1324-1327
URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-1574-fa.html
حیدری سارا، علوی زهره سادات. یادگیری تطبیقی هوشمند: انقلابی در آموزش پزشکی با هوش مصنوعی. مجله مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي يزد. 1404; 20 (3) :1324-1327

URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-1574-fa.html


دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ، zohrehsalavi@gmail.com
چکیده:   (22 مشاهده)
چکیده:
آموزش علوم پزشکی در عصر انفجار اطلاعات و تحولات سریع فناورانه با چالش‌های بی‌سابقه‌ای مواجه است. از یک سو، حجم روزافزون دانش پزشکی و از سوی دیگر، نیاز به تربیت نیروهای متخصص با مهارت‌های شناختی و عملی بالا، نظام‌های آموزشی را ناگزیر به بازنگری در روش‌های سنتی کرده است. در این میان، یادگیری تطبیقی به عنوان پارادایمی نوظهور در عرصه آموزش پزشکی، توجه بسیاری از محققان و سیاستگذاران آموزشی را به خود جلب کرده است. این مطالعه با استفاده از شواهد علمی موجود، به بررسی جامع مبانی نظری، فناوری‌های نوین، چالش‌ها و راهکارهای آینده در زمینه یادگیری تطبیقی در آموزش علوم پزشکی می‌پردازد.
 
متن کامل [PDF 885 kb]   (16 دریافت)    
نوع مطالعه: نامه به سردبير | موضوع مقاله: آموزش پزشكي
دریافت: 1404/4/24 | پذیرش: 1404/4/29 | انتشار: 1404/9/30

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb