برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی در مورد مشکلات آموزش بالینی و راهکارهای حل آنها در دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد (32327 مشاهده)
وضعیت آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی (28589 مشاهده)
ارزیابی نحوه یادگیری مهارتهای بالینی و موانع آن از دیدگاه فارغ التحصیلان مامایی (28472 مشاهده)
بررسی دیدگاه اساتید بالینی و دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی شهید صدوقی یزد در مورد وضعیت آموزش بالینی طی سال‌های 1390 ـ 1388 (27855 مشاهده)
مقایسه دانشجویان موفق و نا موفق از نظر شیوه های مطالعه (27849 مشاهده)
بررسی میزان رعایت قواعد تهیه سؤالات چند گزینه ای درسؤالات پایان ترم اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد (27111 مشاهده)
بررسی عوامل مؤثر بر مشروط شدن دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد (26917 مشاهده)
دیدگاه مربیان شاغل درمراکز بهداشتی درمانی درزمینه مشکلات کارآموزی دانشجویان دانشکده بهداشت (26698 مشاهده)
مشکلات آموزش بالینی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قم سال 1387 (26499 مشاهده)
نحوه ارزشیابی دانشجویان توسط اعضاء هیأت علمی و کادر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سال87-86 (25719 مشاهده)
بررسی ضریب همبستگی نمرات ترمیمی نظری و عملی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد طی سال‌های 1391-1370 (25630 مشاهده)
بررسی رابطه گرایش به تفکر انتقادی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان پرستاری و مامایی مشهد و نقش آن در موفقیت تحصیلی (24163 مشاهده)
روند اجرای پایان نامه های تحصیلی پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد (24157 مشاهده)
بررسی وضعیت افسردگی در بین دانشجویان دانشکده های بهداشت و پرستاری و مامایی (23996 مشاهده)
تبیین تجارب پرستاران از بستر آموزش مداوم پرستاری: یک مطالعه کیفی (23754 مشاهده)
رابطه ارزشیابی کلاسی ادراک شده تبحری محور و عملکردی محور با خود راهبری در یادگیری دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد (23494 مشاهده)
مقایسه رضایتمندی دانشجویان پرستاری از دو روش ارزشیابی عملی با ساختار عینی و سنتی در دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان سال 1390 (23466 مشاهده)
ارزیابی پایان نامه های تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد (23432 مشاهده)
دیدگاه اساتید و دانشجویان پزشکی در خصوص اثرات بالقوه سیستم یادگیری به کمک همتایان (PAL) در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز (23017 مشاهده)
مقایسه عزت نفس، منبع کنترل و رابطه آن‌ها با وضعیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1390 (22843 مشاهده)
بررسی دیدگاه دانشجویان علوم پایه رشته های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در مورد اولویت های ارزشیابی اساتید (22752 مشاهده)
بررسی شاخص حفظ استعداد درخشان اعلام شده توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بین دانشجویان مقطع علوم پایه رشته های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد (22628 مشاهده)
دیدگاه اساتید دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان به پژوهش و تحقیقات دانشجویی (22220 مشاهده)
ارزیابی روش‌های آموزشی دو جانبه و تکلیف محور نسبت به شیوه سخنرانی یکسویه و مرسوم (21889 مشاهده)
بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یزد نسبت به بکارگیری آموزش الکترونیکی در تدریس بیوشیمی بالینی (21578 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
مقایسه تأثیر روش تدریس مشارکتی مبتنی بر بحث گروهی و روش تدریس توضیحی مبتنی بر کنترل مستقیم، در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مراکز پیش دانشگاهی (8128 دریافت)
مقایسه عزت نفس، منبع کنترل و رابطه آن‌ها با وضعیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1390 (7724 دریافت)
ارتباط خود‌کارآمدی و انگیزه تحصیلی در بین گروهی از دانشجویان علوم پزشکی (5913 دریافت)
بررسی رابطه گرایش به تفکر انتقادی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان پرستاری و مامایی مشهد و نقش آن در موفقیت تحصیلی (5192 دریافت)
بررسی دیدگاه اساتید بالینی و دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی شهید صدوقی یزد در مورد وضعیت آموزش بالینی طی سال‌های 1390 ـ 1388 (4980 دریافت)
ساختار عاملی و اعتباریابی نسخه فارسی پرسشنامه خودنظم دهی در بین دانشجویان پزشکی (4447 دریافت)
بررسی اثربخشی عملکرد سوپروایزران آموزشی از دیدگاه مدیران پرستاری و پرستاران بالینی (4382 دریافت)
ارزیابی روش‌های آموزشی دو جانبه و تکلیف محور نسبت به شیوه سخنرانی یکسویه و مرسوم (4326 دریافت)
دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه شهید صدوقی در مورد تغییر سرفصل‌های درس فیزیک پزشکی (4198 دریافت)
نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یزد در خصوص نقش پاورپوینت در آموزش (3943 دریافت)
تجارب آموزش بالینی دانشجویان فارغ‌التحصیل مامایی: یک مطالعه پدیدار شناسی (3941 دریافت)
درک دانشجویان پرستاری از کیفیت آموزش تئوری و بالینی :یک مطالعه کیفی (3866 دریافت)
تعیین اهمیت گویه‌های موجود در پرسشنامه ارزشیابی نحوه تدریس نظری استاد از نظر دانشجویان دانشکده بهداشت در سال تحصیلی 1390-1389 (3784 دریافت)
نقش محیط آموزشی- پژوهشی و عوامل اجتماعی دانشگاه در خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد (3639 دریافت)
بررسی میزان رضایتمندی مشمولین آموزش مداوم از برنامه‌های آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان سال1390 (3529 دریافت)
مقایسه رضایتمندی دانشجویان پرستاری از دو روش ارزشیابی عملی با ساختار عینی و سنتی در دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان سال 1390 (3460 دریافت)
تأثیر آموزش به روش کارایی تیمی بر تفکر انتقادی، اعتماد به نفس و میزان یادگیری دانشجویان پرستاری (3431 دریافت)
مقایسه موانع تحصیلی از دیدگاه دانشجویان استعداد درخشان و دانشجویان عادی دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال 1390 (3425 دریافت)
بررسی نیازهای آموزش مداوم پرستاران بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی شهر یزد با استفاده ازتکنیک دلفی (3404 دریافت)
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی - رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد (3291 دریافت)
بررسی نیازهای آموزشی در برنامه ریزی درسی کارشناسی ارشد بهداشت باروری در ایران: مطالعه‌ای به روش دلفی (3270 دریافت)
رابطه ارزشیابی کلاسی ادراک شده تبحری محور و عملکردی محور با خود راهبری در یادگیری دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد (3268 دریافت)
بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یزد نسبت به بکارگیری آموزش الکترونیکی در تدریس بیوشیمی بالینی (3209 دریافت)
تبیین تجارب پرستاران از بستر آموزش مداوم پرستاری: یک مطالعه کیفی (3174 دریافت)
رابطه محیط خانواده با انگیزه پیشرفت در دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی شهر یزد (3104 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان مقاله ( 13934 بازدید)
فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد ( 10047 بازدید)
تماس با دفتر مجله ( 8617 بازدید)
کسب رتبه علمی-پژوهشی از کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور ( 8478 بازدید)
اعضای هیئت تحریریه فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد ( 7704 بازدید)
فرم های ضمیمه ( 7536 بازدید)
مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد ( 7355 بازدید)
فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد ( 6943 بازدید)
خوش آمدید ( 3120 بازدید)
خوش آمدید ( 2760 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 1340 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
کسب رتبه علمی-پژوهشی از کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور ( 144 ارسال)
راهنمای نویسندگان مقاله ( 105 ارسال)
فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد ( 102 ارسال)
فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد ( 99 ارسال)
اعضای هیئت تحریریه فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد ( 97 ارسال)
تماس با دفتر مجله ( 96 ارسال)
خوش آمدید ( 93 ارسال)
فرم های ضمیمه ( 87 ارسال)
خوش آمدید ( 83 ارسال)
مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد ( 81 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
تماس با دفتر مجله ( 1696 چاپ)
فرم های ضمیمه ( 1676 چاپ)
راهنمای نویسندگان مقاله ( 1564 چاپ)
فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد ( 1555 چاپ)
مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد ( 1539 چاپ)
اعضای هیئت تحریریه فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد ( 1534 چاپ)
فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد ( 1529 چاپ)
خوش آمدید ( 1501 چاپ)
خوش آمدید ( 1437 چاپ)
کسب رتبه علمی-پژوهشی از کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور ( 1187 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 188 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb