
بررسی علل عدم حضور دانشجویان در کلاسهای دروس نظری از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی یزد
بررسی مقایسهای تأثیرآموزش درمانگاهی کارورزان پزشکی برروی رضایتمندی بیماران مراجعهکننده به درمانگاههای داخلی بیمارستان امامخمینی(ره) تهران
ارائه مدل پیشبینی تعللورزی تحصیلی براساس ویژگیهای شخصیت و اهداف پیشرفت در میان دانشجویان دانشکده پرستاری
بهکارگیری استانداردهای اعتباربخشی در یک فرایند خود ارزشیابی: تجربه مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران
، رقیه گندمکار*
، هومن شهسواری
، رضا شریعت محرری
، نیکو نیک نفس
، ماندانا شیرازی
، فرزاد فاتحی
، شروین خرازی
، سپند ریاضی