طراحی، اجرا و ارزیابی آموزش شبیهسازی فارماکولوژی بالینی دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی تهران
تأثیر آموزش به شیوه مبتنی برحل مسأله بر نمره آزمون بالینی دانشجویان توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز
، نگین مرادی*
، محمد جعفر شاطرزاده یزدی
، مریم سعادت
، مجید سلطانی
، درسا حامدی
، معصومه حسینی بیدختی
، میمنت اکبری
، پروانه رحیمی فر
، کاوه اسلامی
، محمد حسین زاده
بررسی میزان اثربخشی آموزشی و رضایتمندی دانشجویان پزشکی از کلاس وارونه مبتنی بر وب در مقایسه با روش تدریس سخنرانی