دوره 17، شماره 3 - ( پاییز 1401 )                   جلد 17 شماره 3 صفحات 240-239 | برگشت به فهرست نسخه ها


XML English Abstract Print


گروه آموزش پزشکی، مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، mahla.salajegheh90@gmail.com
چکیده:   (288 مشاهده)
ارزیابی برنامه بخش مهمی از هر سیستم آموزشی می باشد که اطلاعات مفیدی در مورد طراحی، اجرا و اثربخشی برنامه های آموزشی فراهم می کند. در متون ارزشیابی برنامه، مفاهیمی برای توصیف تغییرات در سطوح مختلف از انتقال آموزش تا تغییرات طولانی مدت و پایدار وجود دارد که در عین حال که بسیار رایج هستند در بسیاری از موارد با یکدیگر همپوشانی مفهومی دارند. هدف از این مقاله، معرفی و ارائه توضیحات بیشتر جهت استفاده موثرتر از این مفاهیم می باشد.
 
واژه‌های کلیدی: برنامه، ارزشیابی، آموزش پزشکی
متن کامل [PDF 289 kb]   (122 دریافت)    
نوع مطالعه: نامه به سردبير | موضوع مقاله: آموزش پزشكي
دریافت: 1401/3/11 | پذیرش: 1401/3/11 | انتشار: 1401/9/21

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.