مجله توسعه و آموزش پزشکی
شنبه 20 اردیبهشت 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیئت تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
بانک ها و نمایه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای دریافت کد ارکید
فرم های مرتبط
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
اصول بررسی مقالات
فرایند پیش داوری مقالات
فرایند داوری مقالات
تعارض منافع
حقوق معنوی
چک لیست نهایی
اصلاحیه مقاله
باز پس گیری مقاله
انصراف از چاپ
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
هزینه بررسی و چاپ
سیاست های مجله
سیاست های اخلاقی
مشارکت نویسندگان
رضایت آگاهانه
سرقت ادبی
شکایات
درخواست تجدیدنظر
سیاست مجله برای هوش مصنوعی
سیاست بایگانی
سیاست اشتراک گذاشتن داده ها
سیاست تبلیغاتی
دوره 9، شماره 1 - ( بهار 1393 )
جلد 9 شماره 1 صفحات 81-79
|
برگشت به فهرست نسخه ها
Download citation:
BibTeX
|
RIS
|
EndNote
|
Medlars
|
ProCite
|
Reference Manager
|
RefWorks
Send citation to:
Mendeley
Zotero
RefWorks
Bokaie M, Farajkhoda T, Enjezab B, Mojahed S. Buzz groups: Intoduction to a new teaching strategy. jmed 2014; 9 (1) :79-81
URL:
http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-303-fa.html
بکائی مهشید، فرج خدا تهمینه، انجذاب بهناز، مجاهد شهناز. گروه نجوا: معرفی یک شیوه نوین آموزشی. مجله مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي يزد. 1393; 9 (1) :79-81
URL:
http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-303-fa.html
گروه نجوا: معرفی یک شیوه نوین آموزشی
مهشید بکائی
،
تهمینه فرج خدا
،
بهناز انجذاب
*
،
شهناز مجاهد
،
enjezabbehnaz@yahoo.com
چکیده:
(13335 مشاهده)
---
متن کامل
[PDF 378 kb]
(4818 دریافت)
نوع مطالعه:
نامه به سردبير
| موضوع مقاله:
آموزش پزشكي
دریافت: 1392/6/25 | پذیرش: 1393/4/14 | انتشار: 1393/4/14
ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.