دوره 18، شماره 2 - ( تابستان 1402 )                   جلد 18 شماره 2 صفحات 520-519 | برگشت به فهرست نسخه ها


XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Salajegheh M. Small group dynamics in problem-based learning. jmed 2023; 18 (2) :519-520
URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-1413-fa.html
Salajegheh Mahla. پویایی گروه های کوچک در یادگیری مبتنی بر حل مسئله. مجله مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي يزد. 1402; 18 (2) :519-520

URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-1413-fa.html


گروه آموزش پزشکی، مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی کرمان، کرمان، ایران ، mahla.salajegheh90@gmail.com
چکیده:   (275 مشاهده)
یادگیری مبتنی بر حل مساله یک روش یاددهی یادگیری دانشجومحور است که در آن از مسائل آموزشی به عنوان محور آموزش استفاده می‌شود. یادگیری مبتنی بر حل مسئله در صورت اجرای صحیح و مشارکت دانشجویان منجر به یادگیری عمیق­تر محتوای علوم پایه و علوم بالینی در یک زمینه، یادگیری و بهبود مهارت­هایی مانند استدلال بالینی، کار گروهی، حل مسئله، تفکر نقادانه، یادگیری مادام­العمر، رهبری و مهارت­های ارتباطی و اجتماعی خواهد شد. در این روش ادغام افقی و عمودی شکل گرفته، شبکه دانش دانشجو را با برقراری ارتباطات مختلف ایجاد می­کند.
 
واژه‌های کلیدی: گروه کوچک، آموزش پزشکی
متن کامل [PDF 359 kb]   (113 دریافت)    
نوع مطالعه: نامه به سردبير | موضوع مقاله: آموزش پزشكي
دریافت: 1402/1/30 | پذیرش: 1402/2/17 | انتشار: 1402/7/8

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb