ابطحی معصومه السادات، رضایی محمد جواد، آقاباقری مهدی. سرگردانی دانشجویان دکترای مطالعات برنامه درسی در خصوص کاربرد انواع مطالعات رفتارگرایی. مجله مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي يزد. 1401; 17 (4) :344-345
URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-1362-fa.html
دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ، mahdi.aghabagheri@gmail.com
چکیده: (659 مشاهده)
یکی از مسائل اساسی برای دانشجویان دوره دکتری رشته مطالعات برنامهدرسی در مسیر نگارش طرحواره و سپس رساله، طرحهای پژوهش مبتنی بر رفتارگرایی و در نتیجه استفاده از آزمونهای آماری است. این مسئله از سه بعد قابل بررسی است که عبارتند از:
- سیاستهای آموزشی
- منابع روش تحقیق
- مدرسین
نوع مطالعه:
نامه به سردبير |
موضوع مقاله:
آموزش پزشكي دریافت: 1401/8/2 | پذیرش: 1401/8/2 | انتشار: 1401/12/14