دوره 13، شماره 3 - ( فصل پاییز 1397 )                   جلد 13 شماره 3 صفحات 252-259 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Keshmiri F, Asgari P, Bahramnezhad F. Opportunity to reflection the missing link in clinical education. jmed. 2018; 13 (3) :252-259
URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-963-fa.html
کشمیری فاطمه، عسکری پروانه، بهرام نژاد فاطمه. فرصت بازاندیشی حلقه مفقوده در آموزش بالینی. مجله مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي يزد. 1397; 13 (3) :252-259

URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-963-fa.html


استادیار، دانشگاه علوم پزشکی تهران ،تهران، ایران. ، bahrmanezhad@sina.tums.ac.ir
چکیده:   (327 مشاهده)
چکیده : بازاندیشی یک جز حیاتی در فرایند یادگیری در آموزش بالینی معرفی شده است. هدف از بازاندیشی در فرایند یادگیری، ایجاد یادگیری معنی­دار و عمیق و اصلاح عملکرد است.  مطالعه حاضر نیمه تجربی است که د رسال تحصیلی 1396-97 انجام شده است.  جامعه پژوهش شامل دانشجویان کارشناسی پرستاری در کارآموزی بخش دیالیز بیمارستان­ وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند. مداخله آموزشی در جلسات کارآموزی با ایجاد فرصت­های برنامه ریزی شده برای بازندیشی در گروه های کوچک انجام شده و  رضایت فراگیران در مداخلات انجام شده مورد بررسی قرار گرفت. میزان رضایتمندی فراگیران از این رویکرد 12.24±88.56در سطح خوب گزارش شد. لذا پیشنهاد می گردد در برنامه دوره کارآموزی رشته های مختلف علوم پزشکی لحاظ گردد.
متن کامل [PDF 652 kb]   (47 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: پرستاري
دریافت: ۱۳۹۷/۸/۴ | پذیرش: ۱۳۹۷/۹/۶ | انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۶

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA code

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2019 All Rights Reserved | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb