دوره 15، شماره 3 - ( پاییز 1399 )                   جلد 15 شماره 3 صفحات 222-220 | برگشت به فهرست نسخه ها


XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Hassanzadeh M, Moradi E. The need for a general review of the basics of semiology course in the integrated strategy of curriculum. jmed 2020; 15 (3) :220-222
URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-1154-fa.html
حسن زاده مرتضی، مرادی اسحاق. لزوم بازنگری کلی مبانی آموزش سمیولوژی (نشانه شناسی پزشکی) در استراتژی آموزش ادغام یافته. مجله مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي يزد. 1399; 15 (3) :220-222

URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-1154-fa.html


متخصص داخلی، استادیار، دانشگاه علوم پزشکی ایران، بیمارستان حضرت رسول(ص)، تهران، ایران ، hassanzadeh.m@iums.ac.ir
چکیده:   (1052 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: بازنگری، کورس سمیولوژی
متن کامل [PDF 456 kb]   (479 دریافت)    
نوع مطالعه: نامه به سردبير | موضوع مقاله: آموزش پزشكي
دریافت: 1399/6/31 | پذیرش: 1399/9/30 | انتشار: 1399/9/30

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb