You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML سخن سردبیر
مسعود میرزایی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین تجارب بالینی دانشجویان پرستاری از آموزش فرایند پرستاری به روش یاددهی-یادگیری تلفیقی در بیمارستان شهید قاضی طباطبایی تبریز: تحلیل محتوی کیفی قراردادی
عارفه داودی، اکرم قهرمانیان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی آموزش بالینی بر اساس مدل کارآموزی شناختی با استفاده از پرسشنامه آموزش بالینی ماستریخت
مهلا سلاجقه *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر مداخله آموزشی به روش یادگیری مبتنی بر مورد بر حساسیت و شجاعت اخلاقی دانشجویان پرستاری
فاطمه کشمیری، سیده الهام فضل جو *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط وضعیت آموزش بالینی با انگیزش تحصیلی دانشجویان مرحله بالینی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد
هاشم فلاح، رقیه ارشاد سرابی *، مهلا سلاجقه، مهدی بصیری مقدم، مریم حجی پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رابطه بین نگرش به مدیریت تعارض و سبک‌های مدیریت تعارض در دانشجویان پزشکی
فاطمه محسنی، محبوبه خباز مافی نژاد *، آزاده سیاری فرد، علی نوروزی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML سنجش دانش، نگرش و عملکرد اخلاق پزشکی در دانشجویان دانشکده دندانپزشکی بیرجند در سال 1400
صدیقه ابراهیمی پور، شیما بیجاری *، زهرا پرهیزگار، علی عابدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نیم نگاهی به تبعات اقتصادی مهاجرت متخصصین: دغدغه آموزش پزشکی
پروین رضایی گزکی، مهلا سلاجقه *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML فعالیتهای قابل واگذاری در آموزش پزشکی و اهمیت آنها
حمید مهدوی فرد *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb