You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML بررسی رابطه بین آگاهی فراشناختی از راهبردهای مطالعه، با پیشرفت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 92-1391
حمید رضا برادران، ژیلا شجری، سیما علیرضائی طهرانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه دانشجویان پزشکی در مورد میزان یادگیری در روش نوین ادغام درس آناتومی اندام در سال تحصیلی 89-1388
مرجان حشمتی *، سکینه موید محسنی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش به روش کارایی تیمی بر تفکر انتقادی، اعتماد به نفس و میزان یادگیری دانشجویان پرستاری
شهین رئوفی *، علی فرهادی، علی شیخیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی موانع انجام پژوهش‌های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال 1392
منصوره وحدتی *، سید سعید مظلومی محمود آباد، طاهره سلیمی، عبدالعظیم اقبال
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نظرات دانشجویان در مورد ویژگی‌های آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال 93-1392
مجید زارع بیدکی، علی رجب پور صنعتی *، سید سپهر هاشمیان، فاطمه رجایی قناد، محمد نجفی سمنانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML سلامت و پزشکی از دیدگاه شاهنامه فردوسی
سیدمحمدباقر کمال الدینی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزشیابی جامع جشنواره آموزشی شهید مطهری طی شش دوره (1392-1386) مبتنی برالگوی ارزشیابی سیپ
سید نصرالله حسینی، انوشیروان محسنی بندپی، بهزاد کرمی متین *، سید علی حسینی، مهدی میرزایی علویجه، فرزاد جلیلیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آیا ممکن است؟
مهرداد شکیبا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb