مجله توسعه و آموزش پزشکی
جمعه 19 خرداد 1402
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیئت تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
بانک ها و نمایه ها
بانک ها و نمایه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرم های مرتبط
اصول بررسی مقالات
فرایند بررسی مقالات
فرایند داوری مقالات
تعارض منافع
حقوق معنوی
چک لیست نهایی
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
سیاست های اخلاقی
دوره 13، شماره 3 - ( فصل پاییز 1397 )
سخن سردبیر
سخن سردبیر
ص. 175-175
مسعود میرزایی
*
چکیده
(2449 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(684 دریافت)
مقالات پژوهشی
تعهد حرفهای پزشکی چیست و چگونه باید آن را آموزش داد؟
ص. 193-176
10.18502/jmed.v13i3.334
رسول معصومی
*
،
فریبا اصغری
،
عظیم میرزازاده
چکیده
(6376 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4115 دریافت)
شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر کاربرد آموزش الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
ص. 208-194
10.18502/jmed.v13i3.335
مهناز مظلوم اردکانی
،
سیروس منصوری
*
،
علی محمد اخوت
چکیده
(4786 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2930 دریافت)
راندآموزشی شبانه: ابزاری برای ارتقای آموزش بالینی
ص. 216-209
10.18502/jmed.v13i3.336
سیدیاسر غلمانی
،
محمدحسین سلیمانی
،
الهه السادات میرباقری
،
فاطمه برغون
،
فاطمه کشمیری
*
چکیده
(5150 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1138 دریافت)
اولویت بندی فلسفههای آموزشی، ایدئولوژی برنامه درسی و روشهای تدریس اساتید علوم پزشکی
ص. 228-217
10.18502/jmed.v13i3.337
فرامرز محمدی پویا
*
،
سهراب محمدی پویا
،
سحر قریب طزره
چکیده
(5949 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2673 دریافت)
بررسی سطح بازاندیشی در زمینه یافته های آموزشی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال 97-1396
ص. 237-229
10.18502/jmed.v13i3.338
مریم کاظمی پور
،
رقیه حکیمیان
*
چکیده
(5039 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1156 دریافت)
مروری بر منتورینگ بالینی: نکات کاربردی در طراحی، اجرا و ارزشیابی
ص. 251-238
10.18502/jmed.v13i3.339
سعید پورحسن
*
چکیده
(7047 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1653 دریافت)
دانش پژوهی
فرصت بازاندیشی: حلقه مفقوده در آموزش بالینی
ص. 259-252
10.18502/jmed.v13i3.340
فاطمه کشمیری
،
پروانه عسکری
،
فاطمه بهرام نژاد
*
چکیده
(5828 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1522 دریافت)
گزارش کوتاه
تکنولوژیهای آموزشی موثر بر یادگیری درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی
ص. 267-260
10.18502/jmed.v13i3.341
شبنم محمدی
*
،
ریحانه شفیعیان
چکیده
(5362 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1090 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS