دوره 17، شماره 4 - ( زمستان 1401 )                   جلد 17 شماره 4 صفحات 345-344 | برگشت به فهرست نسخه ها


XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Abtahi M, Rezaeei M J, Aghabagheri M. Curriculum Studies Candidates’ Bewilderment on the Application of Behavioral Research Designs. jmed 2023; 17 (4) :344-345
URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-1362-fa.html
ابطحی معصومه السادات، رضایی محمد جواد، آقاباقری مهدی. سرگردانی دانشجویان دکترای مطالعات برنامه درسی در خصوص کاربرد انواع مطالعات رفتارگرایی. مجله مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي يزد. 1401; 17 (4) :344-345

URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-1362-fa.html


دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ، mahdi.aghabagheri@gmail.com
چکیده:   (245 مشاهده)
یکی از مسائل اساسی برای دانشجویان دوره دکتری رشته مطالعات برنامه‌درسی در مسیر نگارش طرح‌واره و سپس رساله، طرح‌های پژوهش مبتنی بر رفتارگرایی و در نتیجه استفاده از آزمون‌های آماری است. این مسئله از سه بعد قابل بررسی است که عبارتند از:
  • سیاست‌های آموزشی
  • منابع روش تحقیق
  • مدرسین
متن کامل [PDF 234 kb]   (129 دریافت)    
نوع مطالعه: نامه به سردبير | موضوع مقاله: آموزش پزشكي
دریافت: 1401/8/2 | پذیرش: 1401/8/2 | انتشار: 1401/12/14

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb