برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی در مورد مشکلات آموزش بالینی و راهکارهای حل آنها در دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد (37417 مشاهده)
وضعیت آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی (33698 مشاهده)
مقایسه دانشجویان موفق و نا موفق از نظر شیوه های مطالعه (33534 مشاهده)
ارزیابی نحوه یادگیری مهارتهای بالینی و موانع آن از دیدگاه فارغ التحصیلان مامایی (33498 مشاهده)
بررسی دیدگاه اساتید بالینی و دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی شهید صدوقی یزد در مورد وضعیت آموزش بالینی طی سال‌های 1390 ـ 1388 (33048 مشاهده)
بررسی میزان رعایت قواعد تهیه سؤالات چند گزینه ای درسؤالات پایان ترم اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد (31704 مشاهده)
مشکلات آموزش بالینی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قم سال 1387 (31347 مشاهده)
بررسی عوامل مؤثر بر مشروط شدن دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد (31104 مشاهده)
بررسی ضریب همبستگی نمرات ترمیمی نظری و عملی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد طی سال‌های 1391-1370 (31066 مشاهده)
نحوه ارزشیابی دانشجویان توسط اعضاء هیأت علمی و کادر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سال87-86 (30850 مشاهده)
دیدگاه مربیان شاغل درمراکز بهداشتی درمانی درزمینه مشکلات کارآموزی دانشجویان دانشکده بهداشت (30833 مشاهده)
روند اجرای پایان نامه های تحصیلی پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد (28435 مشاهده)
ارزیابی پایان نامه های تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد (28424 مشاهده)
تبیین تجارب پرستاران از بستر آموزش مداوم پرستاری: یک مطالعه کیفی (28381 مشاهده)
بررسی رابطه گرایش به تفکر انتقادی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان پرستاری و مامایی مشهد و نقش آن در موفقیت تحصیلی (28004 مشاهده)
بررسی وضعیت افسردگی در بین دانشجویان دانشکده های بهداشت و پرستاری و مامایی (27661 مشاهده)
رابطه ارزشیابی کلاسی ادراک شده تبحری محور و عملکردی محور با خود راهبری در یادگیری دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد (27425 مشاهده)
مقایسه رضایتمندی دانشجویان پرستاری از دو روش ارزشیابی عملی با ساختار عینی و سنتی در دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان سال 1390 (27379 مشاهده)
بررسی دیدگاه دانشجویان علوم پایه رشته های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در مورد اولویت های ارزشیابی اساتید (26601 مشاهده)
دیدگاه اساتید و دانشجویان پزشکی در خصوص اثرات بالقوه سیستم یادگیری به کمک همتایان (PAL) در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز (26540 مشاهده)
مقایسه عزت نفس، منبع کنترل و رابطه آن‌ها با وضعیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1390 (26398 مشاهده)
بررسی شاخص حفظ استعداد درخشان اعلام شده توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بین دانشجویان مقطع علوم پایه رشته های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد (26174 مشاهده)
ارزیابی روش‌های آموزشی دو جانبه و تکلیف محور نسبت به شیوه سخنرانی یکسویه و مرسوم (25635 مشاهده)
دیدگاه اساتید دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان به پژوهش و تحقیقات دانشجویی (25547 مشاهده)
درک دانشجویان پرستاری از کیفیت آموزش تئوری و بالینی :یک مطالعه کیفی (24980 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
مقایسه تأثیر روش تدریس مشارکتی مبتنی بر بحث گروهی و روش تدریس توضیحی مبتنی بر کنترل مستقیم، در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مراکز پیش دانشگاهی (9801 دریافت)
مقایسه عزت نفس، منبع کنترل و رابطه آن‌ها با وضعیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1390 (9313 دریافت)
ارتباط خود‌کارآمدی و انگیزه تحصیلی در بین گروهی از دانشجویان علوم پزشکی (7107 دریافت)
بررسی رابطه گرایش به تفکر انتقادی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان پرستاری و مامایی مشهد و نقش آن در موفقیت تحصیلی (6022 دریافت)
بررسی دیدگاه اساتید بالینی و دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی شهید صدوقی یزد در مورد وضعیت آموزش بالینی طی سال‌های 1390 ـ 1388 (5743 دریافت)
ساختار عاملی و اعتباریابی نسخه فارسی پرسشنامه خودنظم دهی در بین دانشجویان پزشکی (5410 دریافت)
بررسی اثربخشی عملکرد سوپروایزران آموزشی از دیدگاه مدیران پرستاری و پرستاران بالینی (5215 دریافت)
ارزیابی روش‌های آموزشی دو جانبه و تکلیف محور نسبت به شیوه سخنرانی یکسویه و مرسوم (5176 دریافت)
بررسی نیازهای آموزش مداوم پرستاران بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی شهر یزد با استفاده ازتکنیک دلفی (5021 دریافت)
بررسی انگیزه تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد (4859 دریافت)
درک دانشجویان پرستاری از کیفیت آموزش تئوری و بالینی :یک مطالعه کیفی (4799 دریافت)
تجارب آموزش بالینی دانشجویان فارغ‌التحصیل مامایی: یک مطالعه پدیدار شناسی (4783 دریافت)
دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه شهید صدوقی در مورد تغییر سرفصل‌های درس فیزیک پزشکی (4783 دریافت)
نقش محیط آموزشی- پژوهشی و عوامل اجتماعی دانشگاه در خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد (4776 دریافت)
نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یزد در خصوص نقش پاورپوینت در آموزش (4513 دریافت)
تأثیر آموزش به روش کارایی تیمی بر تفکر انتقادی، اعتماد به نفس و میزان یادگیری دانشجویان پرستاری (4324 دریافت)
تعیین اهمیت گویه‌های موجود در پرسشنامه ارزشیابی نحوه تدریس نظری استاد از نظر دانشجویان دانشکده بهداشت در سال تحصیلی 1390-1389 (4307 دریافت)
مقایسه رضایتمندی دانشجویان پرستاری از دو روش ارزشیابی عملی با ساختار عینی و سنتی در دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان سال 1390 (4307 دریافت)
بررسی نیازهای آموزشی در برنامه ریزی درسی کارشناسی ارشد بهداشت باروری در ایران: مطالعه‌ای به روش دلفی (4110 دریافت)
مقایسه موانع تحصیلی از دیدگاه دانشجویان استعداد درخشان و دانشجویان عادی دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال 1390 (4065 دریافت)
بررسی میزان رضایتمندی مشمولین آموزش مداوم از برنامه‌های آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان سال1390 (4064 دریافت)
تبیین تجارب پرستاران از بستر آموزش مداوم پرستاری: یک مطالعه کیفی (4052 دریافت)
رابطه ارزشیابی کلاسی ادراک شده تبحری محور و عملکردی محور با خود راهبری در یادگیری دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد (4038 دریافت)
آموزش مجازی: مزایا و محدودیت‌ها (3998 دریافت)
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی - رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد (3869 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان مقاله ( 16684 بازدید)
فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد ( 11543 بازدید)
تماس با دفتر مجله ( 10023 بازدید)
کسب رتبه علمی-پژوهشی از کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور ( 9602 بازدید)
فرم های ضمیمه ( 8899 بازدید)
اعضای هیئت تحریریه فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد ( 8742 بازدید)
فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد ( 7977 بازدید)
خوش آمدید ( 3560 بازدید)
خوش آمدید ( 2801 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 2397 بازدید)
بانک ها و نمایه ها ( 1100 بازدید)
فر ایند بررسی مقاله ( 993 بازدید)
چک لیست نهایی ( 984 بازدید)
فرایند داوری مقاله ( 974 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
کسب رتبه علمی-پژوهشی از کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور ( 144 ارسال)
راهنمای نویسندگان مقاله ( 105 ارسال)
فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد ( 102 ارسال)
فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد ( 99 ارسال)
اعضای هیئت تحریریه فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد ( 97 ارسال)
تماس با دفتر مجله ( 96 ارسال)
خوش آمدید ( 93 ارسال)
فرم های ضمیمه ( 87 ارسال)
خوش آمدید ( 83 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
راهنمای نویسندگان مقاله ( 2155 چاپ)
فرم های ضمیمه ( 1993 چاپ)
تماس با دفتر مجله ( 1931 چاپ)
اعضای هیئت تحریریه فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد ( 1716 چاپ)
فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد ( 1711 چاپ)
فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد ( 1692 چاپ)
خوش آمدید ( 1650 چاپ)
خوش آمدید ( 1466 چاپ)
کسب رتبه علمی-پژوهشی از کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور ( 1356 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 375 چاپ)
چک لیست نهایی ( 239 چاپ)
فرایند داوری مقاله ( 232 چاپ)
بانک ها و نمایه ها ( 228 چاپ)
حقوق معنوی ( 227 چاپ)
تعارض منافع ( 221 چاپ)
بررسی مقالات ( 220 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2019 All Rights Reserved | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb