Journal archive for Google Scholar Robot!

The Journal of Medical Education and Development

مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد



Volume 13, Number 3 (2018-12)


Effectiveness educational technologies on learning anatomy lessons from the viewpoint of medical students
تکنولوژی‌های آموزشی موثر بر یادگیری درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Opportunity to reflection:The missing link in clinical education
فرصت بازاندیشی: حلقه مفقوده در آموزش بالینی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Clinical mentoring programs for medical students, practical points in design, implementation and evaluation
مروری بر منتورینگ بالینی: نکات کاربردی در طراحی، اجرا و ارزشیابی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Evaluation of reflection level in the field of educational findings among dental students at Shahid Sadoughi University of Medical science in 2017-2018
بررسی سطح بازاندیشی در زمینه یافته های آموزشی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال 97-1396
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Prioritizing educational philosophies, curriculum ideology and teaching methods of medical sciences professors
اولویت بندی فلسفه‌های آموزشی، ایدئولوژی برنامه درسی و روش‌های تدریس اساتید علوم پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Night time educational round: A tool for developing clinical education
راندآموزشی شبانه: ابزاری برای ارتقای آموزش بالینی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Factors influencing the use of e-learning in Shahid Sadoughi University of Medical Sciences according to interpretative structural model
شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر کاربرد آموزش الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

What is medical professionalism and how should we teach it?
تعهد حرفه‌ای پزشکی چیست و چگونه باید آن را آموزش داد؟
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

سخن سردبیر
سخن سردبیر
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles