Journal archive for Google Scholar Robot!

The Journal of Medical Education and Development

مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد



Volume 11, Number 3 (2017-1)


Neonatal sub-specialty graduates’ perceived experiences of developmental care: Content analysis
ادراک دانش آموختگان دوره فوق تخصصی طب نوزادان در زمینه مراقبت تکاملی: تحلیل محتوایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Defects and weaknesses of Tehran University of Medical Sciences mentoring program from the perspective of mentees: A qualitative study
مطالعه کیفی ضعف ها و نقایص برنامه ی منتورینگ دانشجویی دانشکده پزشکی دانشگاه تهران از دیدگاه جمعی از دانشجویان جدیدالورود در سال تحصیلی 93-1392
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Quality of educational services from viewpoints of students at School of Public Health at Mashhad University of Medical Sciences
کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد: مدل سروکوال
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Evaluation of Educational Status of Martyr and Veteran Students in Shahid Sadoughi University of Medical Sciences (2005-2010)
بررسی روند پنج ساله وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد وایثارگر دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد و مقایسه آن با دانشجویان غیر شاهد دانشگاه (1389-1384)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Psychometrics of "the Clinical Learning Factors Questionnaire for nursing students
روانسنجی پرسشنامه عوامل مرتبط با یادگیری بالینی دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Attitude of medical bachelor students toward faculty’s educational counseling duties
بررسی نگرش دانشجویان علوم پزشکی گیلان در خصوص شرح وظایف اساتید مشاوره تحصیلی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Case Based Learning: The Concept, Models, Effectiveness and Challenges
یادگیری مبتنی بر مورد: مفهوم، مدل‌ها، اثربخشی و چالش‌ها
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effect of team-based learning on critical thinking of nursing students at Iran University of Medical Sciences in 2014
بررسی تاثیر یادگیری مبتنی بر تیم بر تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

سخن سردبیر
سخن سردبیر
| [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles