You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تبیین تجارب پرستاران از بستر آموزش مداوم پرستاری: یک مطالعه کیفی
علی اکبر واعظی، زهره ونکی *، فضل الله احمدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تعیین اهمیت گویه‌های موجود در پرسشنامه ارزشیابی نحوه تدریس نظری استاد از نظر دانشجویان دانشکده بهداشت در سال تحصیلی 1390-1389
محمد حسین دهقانی تفتی، محمد حسین باقیانی مقدم، محمد حسن احرام پوش، ناهید آردیان *، نجمه صیقل
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی مقایسه‌ای دیدگاه مشمولین آموزش مداوم نسبت به شیوه ارائه برنامه‌ها به صورت حضوری و الکترونیکی در سال 1390
مسعود میرزایی، امیر هوشنگ مهرپرور، مریم بهاءلو *، محمد حسین داوری، حمیدرضا اولیاء
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML برگزاری کلاس با کمک سیستم پاسخ و تأثیر آن در جلب مشارکت فراگیران
سید مهران حسینی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه موانع تحصیلی از دیدگاه دانشجویان استعداد درخشان و دانشجویان عادی دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال 1390
سعید چنگیزی آشتیانی *، محسن شمسی، وحید جلیلیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه شهید صدوقی در مورد تغییر سرفصل‌های درس فیزیک پزشکی
فتح اله بوذرجمهری *، رضا نفیسی مقدم
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی دیدگاه اساتید بالینی و دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی شهید صدوقی یزد در مورد وضعیت آموزش بالینی طی سال‌های 1390 ـ 1388
طاهره سلیمی *، مهسا خدایاریان، حسن رجبیون، زهرا علی‌مندگاری، مهناز آنتیک چی، سمانه السادات جوادی، زهرا نامجو
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی نیازهای آموزشی اعضاء هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال 1390
سید سعید مظلومی محمود آباد، سعیده نوروزی *، علی نوروزی، مهدی میرزایی علویجه
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML روشی نوین در ارزشیابی بالینی دانشجویان گروه‌های پزشکی: تست تطبیقی رایانه‌ای (CAT)
مهشید بکایی *، طاهره سلیمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb