You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML بررسی تاثیر یادگیری مبتنی بر تیم بر تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری
جلیل کوهپایه زاده، شیما جزایری، ناهید آرئیان، هاجر کرمی آ ق قلعه *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML یادگیری مبتنی بر مورد: مفهوم، مدل‌ها، اثربخشی و چالش‌ها
لیلا نعیمی *، مریم علیزاده، محمد شریعتی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نگرش دانشجویان علوم پزشکی گیلان در خصوص شرح وظایف اساتید مشاوره تحصیلی
محمد اسماعیل پور، ایرج نیکوکار، محمود عابدین زاده، زهرا بستانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML روانسنجی پرسشنامه عوامل مرتبط با یادگیری بالینی دانشجویان پرستاری
مهناز امامی میبدی، مسعود میرزایی *، تهمینه فرج خدا، کامران سلطانی عربشاهی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی روند پنج ساله وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد وایثارگر دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد و مقایسه آن با دانشجویان غیر شاهد دانشگاه (1389-1384)
محمد حسن لطفی، جواد وطنی ستوده *، محمد رضا حیدری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد: مدل سروکوال
مجید جعفری نژاد، حسین ابراهیمی پور، الهه لعل منفرد، فریده جمالی بهنام، امین رضا امینی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مطالعه کیفی ضعف ها و نقایص برنامه ی منتورینگ دانشجویی دانشکده پزشکی دانشگاه تهران از دیدگاه جمعی از دانشجویان جدیدالورود در سال تحصیلی 93-1392
نسترن مقبولی *، مهدی فرهنگیان، حورا نوربخش
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ادراک دانش آموختگان دوره فوق تخصصی طب نوزادان در زمینه مراقبت تکاملی: تحلیل محتوایی
فرین سلیمانی، فاطمه السادات نیری *، فرحناز محمدی شاهبلاغی، مامک شریعت، حسین دلیلی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb